niedziela, 2 września 2007

my boots are on fire



słucham: Maximum the Hormone, "What's up, people!" (Death Note OST)
I want me some colorful shoes.
W ramach eksperymentu dokonałem aktu zarysowania butów tuszem i pisakami. Jeśli się nie weźmie i nie zmaże na ulicy, będą kontynuacje :).

Z innej beczki. W sieci ogromną popularnością cieszy się seria anime Death Note. Cały czas sądziłem, że jest to tasiemiec 200+ odcinkowy, więc nauczony wcześniejszym uzależnieniem od mang Bleach i Naruto unikałem DN.
Tymczasem ostatnio mój duchowy przewodnik zwany Verandulem oświecił mnie, że seria ma tak naprawdę ok 34 odcinki (mówił 34, ja znalazłem 37) i jest doskonała.
Obejrzałem na razie 27. Jest doskonała.
Bardzo dawno nie widziałem serii, która trzymałaby mnie w takim napięciu. Fabuła kręci się i wije, bohaterowie przewidują na 13 ruchów przeciwnika naprzód, a niektóre odcinki to po prostu majstersztyki.
Wizualnie i dźwiękowo jest świetnie. Mimo, że przez większość czasu postacie niewiele się ruszają, zdarzają się też sceny walk godne niejednego anime akcji. Muzyka i dźwięki robią świetne wrażenie, dynamicznie dostosowują się do myśli bohaterów, ogląda się to z błogim uśmiechem na paszczy.
Seria, o ile się orientuję, jest w miarę nowa, a ja mam wciąż 10 odcinków do końca. Kiedy skończę, na pewno pogadamy o niej z Bele na Schwing!, toteż jeśli ktoś się zastanawia, czy warto obejrzeć, dowie się wtedy więcej. Już teraz mogę powiedzieć, że seria mogłaby skończyć się po odc.26 a i tak byłaby u mnie wysoko w rankingu.

34 komentarze:

Anonimowy pisze...

zajebiste buciki koko XD tylko te fioletowe sznurówki .. hmm białe chyba by mi bardziej podpasowały.
A co do Death Note to juz nieraz chciałam zaczac ogladac ale brakuje mi czasu ( ogladam Naruto, Bleach, FMA, Neon Genesis Evangelion i jeszcze pare innych), ale bardzo chetnie przesłuchałabym odc. Schwinga na temat tej lub jakiejkolwiek innej anime lub mangi :))

GoMati pisze...

Death Note jest genialne. Zacząłem oglądać, kiedy puszczone było w telewizji (i tym samym w sieci) jedyne 10 odcinków i z trudem wstrzymywałem się, żeby nie przeczytać wydanej dużo wcześniej mangi. Szczególnie podobały mi się pierwsze odcinki (ep drugi był moim zdaniem najlepszy, na długo go nie zapomnę), choć późniejsze były również naprawdę dobre. Jeśli ktokolwiek się waha - niech przestanie i ściągnie całą serię. Dodam do tego, że wszystkie 3 OSTy są równie dobre i tworzą niezapomniany klimat. Filmów jeszcze nie obejrzałem, ale nie spodziewam się po nich wiele. Anime i tak nadrabiało za wszystko.

PS. Warto przeczytać ostatnie rozdziały mangi po obejrzeniu anime. Niby koniec taki sam, ale moim zdaniem w mandze rozwiązano to ciekawiej.

PS2. Czekamy Schwing! ep.3 :>

koko pisze...

3ci epizod schwing dopiero w weekend za tydzień, bo wybywam nad jezioro. cheers.

x. Mariusz pisze...

Może ciut z innej beczki, aleeee... Myślę, że warto zobaczyć, a Was - Panowie Rysownicy szczególnie powinno to zainteresować :) Polecam: http://www.milanos.pl/video.php?cat=2&id=6400

GoMati pisze...

Może wytrzymamy tydzień. "Have a nice lake" xD

Anonimowy pisze...

feee ale buty :-S Wstydziłbyś się! :-o

Anonimowy pisze...

Hmm Death Note =]. Anime genialne trza to przyznać. Można się zakochać w niektórych scenach.

A jak kupiłem 1 tom mangi to cieszyłem się jak dziecko =].


Sam obejrzałem narazie 26 odcinków ale już mam pewność że niedługo u mnie na półeczce pojawi się 13 książeczek polecanych przez Ryuka =].

A tak wogóle to fajne bucisze.

Anonimowy pisze...

Jak spodobało Ci się "whats up people?!" to myśle że reszta piosenek panów pełnych hormonów też by Ci się spodobała xd fajnie sobie włączyć takie coś od czasu do czasu

Kamlot pisze...

Death Note genialne anime ;D cudne pod prawie każdym względem, buciki fajne xD aczkolwiek nie wiem czy bym wyszedł w takich, żyjemy w mało tolerancyjnym kraju x].

Anonimowy pisze...

Haahaha, temat powstał dokładnie w dzień kiedy zakupiłem 1 tom DN wydany po polsku ;] przeczytałem i już czekam niecierpliwie na drugi

Mikey-for-President pisze...

trigun jest najlepszy :P

GoMati pisze...

A ja przeczytałem co pisała cantide i się zastosowałem do rady. Z tego co widzę, koko też się zastosował :D

Anonimowy pisze...

ech mi o wiele bardziej podchodzi chociazby Claymore od DN ale coz jak to sie mawia o gustach sie nie dyskutuje bo sa jak poslady kazdy ma własne

Anonimowy pisze...

Ech... Codziennie jak głupi zaglądam na Paciorka, żeby sprawdzić, czy są nowe odcinki :P
Po prostu nie mogę się doczekać! xD

Dorota pisze...

Death Note to jedno z moich ukochanych anime *.* I jesteś którąś z kolei osobą, drogi Koko, która uważa że seria powinna się skończyć na odcinku 26 :D [sama do tego grona należę :P]
A buciki bardzo ładne, tylko chciałabym widzieć minę sprzedawczyni gdyby przyszło ci je reklamować :D

Anonimowy pisze...

hyhy tak się zastanawiam kiedy powstanie ddalsza częśc komiksu??kwarcowy paciorek mam na myśli oczywiście

Anonimowy pisze...

I oto odzywa się trzeci anonimowy (naprawdę nie mam z tamtymi nic wspólnego) - Kiedy będzie nowy Paciorek?? Koko zlituj się i chociaż podaj wstępną datę :)

GoMati pisze...

A nie lepiej by było poczekać, zamiast "koko daj datę"? Bylibyście zawiedzeni gdyby koko podał datę, a potem odkładał na później :). A tak to jeszcze wchodzi tak zwany "element zaskoczenia" ;>

Khaz pisze...

Ja tylko powiem że Hellsing być cudowny;D Hellsing być Boski:D

Anonimowy pisze...

Ja tam bym chciał wiedzieć cokolwiek na temat nowych Paciorków :P

koko pisze...

dam znać, kiedy skończę rysowanie (ołówek) wszystkich stron.

Anonimowy pisze...

No więc przeczytałem Death Note jako mangę CAŁY, a potem obejrzałem film.

OSTRZEGAM NIE OGLĄDAĆ!!!! FILM NIE MA OPRÓCZ BOHATERÓW I KILKU ZDARZEŃ NIC WSPÓŁNEGO Z MANGĄ I ANIME! NIE MA TAM "N" ANI JEGO BRATA. NO I NIE TEN CZLOWIEK CO POWINIEN KONCZY "KARIERE" LIGHTA. DEATH NOTY ZOSTAJA SPALONE A WSZYSCY BOHATEROWIE ZABICI PRZEZ KIRE PRZEZYWAJA :/ CO TO MA BYC? DN? NIE! - TO JEST SZAJS.

Sorry, musiałem się gdzieś wypłakać. Jestem poprostu załamany poziomem filmu ;[

koko pisze...

fecio- jeszcze nie powód, żeby tak spoilerować... jak dla mnie jeśli nie ma n, film może być lepszy niż anime, bo nienawidzę małego sukinsyna, który zamiast dedukcją wyciąga fakty z własnej dupy.
cantide- możesz polecić jedną z innych płyt MtH?

Komcia pisze...

imho anime ssie, manga jest o niebo lepsza. :>

(Matt! i Mello! a Matt&Mello to już w ogóle XD)

Anonimowy pisze...

koko - Oni wycieli 1/3 mangi, a czego nie wycieli to zmienili. Do tego rem nie zgina jak powinien, a watek smierci "l" i watariego pomieszali z podmiana Death Notow.

Do tego wycieli bohaterow takich jak: "n", mello, ten gosc w okularach lotniczych, takada oraz mikami. To nie byli drugoplanowcy, tylko wazne postacie.

Łukasz pisze...

Jak już jesteśmy przy anime to polecam Evangeliona. Kontrowersyjne, pierze mózg ale nie można się oderwać ;p

Anonimowy pisze...

taa i 2 opening do Death Note jest świetny. odkąd go poznałam, Maximum The Hormone stał się jednym z moich ulubionych zespołów japońskich ^,^
pozdr.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Mam taką miseczkę białą ^^ xD

Wróc wkońcu na DA albo chociaż kochany kokoart, tęsknie :P

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
GoMati pisze...

o, ktoś mi nicka or imię podrobił - trzeba będzie zainwestować w jako-taki profil chyba -.-'

koko pisze...

namnożyło się komentarzy "usuniętych przez autora", o co tutaj biega?

Khaz pisze...

Przestraszyli się gniewu Szatana.
Oj tam narzekacie;P Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma xD

Anonimowy pisze...

co do płyt to mam ściągnięta jedną "buikki kaesu" -tu między innymi znajdują się piosenki z op. i end. DN +11 innych .