czwartek, 13 września 2007

Kampania wrześniowa thee hee



słucham: Bats for lashes, "Fur and gold"

Zakopane ŚwiatObrazu 2007

Po pierwsze chciałem się pochwalić, że nie leniuchuję i mam bardzo zajęty miesiąc i napięty terminarz. Produkuję kilka rzeczy na zamówienie (pochwalę się jak skończę) i jeżdżę na pokazy i warsztaty. Po pierwsze w poprzedni weekend odbyły się warsztaty zorganizowane przez serwis SwiatObrazu.pl przy współpracy z Festiwalem III Spotkania z Filmem Górskim, które odbyły się w bardzo ciekawym miejscu bo w Ośrodku Edukacyjno-Muzealnym Tatrzanskiego Parku Narodowego w samym Zakopanym. Zainteresowanych osób przybyło więcej niż się spodziewałem i całość wyszła całkiem nieźle. Kilka zdjęć można zobaczyć po kliknięciu w górną miniaurę.

Apple Road Show 2007 Katowice
W tym tygodniu natomiast odbyła się dość duża impreza w katowickim kinie Helios - Apple Road Show 2007 na którym nie mogło mnie zabraknąć (tym razem jednak w roli zwiedzającego). Całość mogę zaliczyć na plus - było dużo ludzi, dużo wykładów i dużo sprzętu do testowania, oraz poczęstunek w połowie - czyli wszystko na co można liczyć. Niestety zabrakło tylko nowych iPodów, które nie dotarły jeszcze do Polski niestety (premiera w piątek dopiero). Zdjęcia po kliknięciu w drugą z miniatur oczywiście.

Dodatkowo rozpocząłem już pracę nad nowymi grafikami, szkicami itd. więc można oczekiwać nowych prac w galerii nie długo (o czym będę informował). Pracę nad komiksem 12| wznawiam za dwa tygodnie, z początkiem roku akademickiego z powodu czekającej mnie wymiany komputera na nowyszy (możliwe że na jakiś czas zostanę w ogóle bez sprzętu na którym mogę cokolwiek zrobić). Nowy odcinek ukaże się na 100% pierwszego listopada, może uda mi się zrobić go wcześniej jeśli cała sprawa z wymianą pójdzie sprawnie. Do tej pory polecam obserwować tą stronę i mój blog.

Dla osłody powiem, że postaram się od tej chwili wklejać coś nowego prawie codziennie. Na początek klika szkiców z mojego szkicownika (no bo i gdzie mam je mieć):



6 komentarzy:

Mikey-for-President pisze...

drugi szkic z wyobraźni, czy jakaś prawdziwa ulica?

Mateusz Urbanowicz pisze...

Z pamięci ulica w Augustowie chyba. Podpierałem się zdjęciem z innej strony.

GoMati pisze...

Trzeba przyznać, że ulica jest zacna i cieszy me oko. W ogóle to fajnie, że jest sketchblog :)

Mateusz Urbanowicz pisze...

Też się cieszę :D

Anonimowy pisze...

na pierwszy rzut pka nie widać, ale trochę sypią się proporcje. luszie w perspektywie zawsze mają linię oczu na wysokości horyzontu, więc budynki po prawej stronie są trochę za małe... ale za to muszę przyznać, że kreska dobra. rysowałeś to flamastrami?

Mateusz Urbanowicz pisze...

rapidografem i mazakami w skali szarości PITT Faber-Castell