piątek, 14 września 2007

Girl and MONSTAH (OMG!)



słucham: IAMX, "Kiss And Swallow"


No i stało się. Po obejrzeniu kilku filmów autorstwa animatorów i rysowników Studia Ghibli (o kórych pisałem kilka postów temu) postanowiłem zrobić ilustrację w takim stylu. Efekty tego zobaczycie po kliknięciu w pierwszą miniaturę. Osobiście jestem bardzo zadowolony z efektu. Jedynie linie - czarne i wyraźne odstają od łagodnego stylu Japończyków, ale przyzwyczajenia wzięły górę.

Technika:
Linie: Ołówek automatyczny 0.3mm HB
Kolory: Corel Painter IX.5 + WACOM
Narzędzia:
- Pens: Scratchboard Tool, Round Tip Pen 20

Ogólnie jeśli chodzi o czas to liczyłbym jakieś 20 godzin (!!!!). Jeśli pomyśleć, że potrzeba ok 25 takich kadrów na sekundę płynnej animacji (!) to robi mi się słabo :P Pełen pokłon dla pracowitych animatorów.

Poza tym blog ten powinien być o szkicowaniu głównie, więc zamieszczam szkic koncepcyjny do tej właśnie ilustracji.

4 komentarze:

GoMati pisze...

Slug!

A ja mam sentyment do szkiców. Choć muszę przyznać, że całość również prezentuje się dość okazale.

Tigotrios pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Robert Sienicki pisze...

Aww, Gom. Niech cię szlag! :D

Mateusz Urbanowicz pisze...

HEHEH :D Niegodziwość :D