niedziela, 12 sierpnia 2007

połknięty przez wieloryba, rozpalam ogień.


słucham: Sincere Trade

Piszę tego posta późno w nocy- noc najwyraźniej sprzyja pisaniu postów, bo to nie pierwszy i z pewnością nie ostatni raz.
Jak można było przewidzieć, w Szwecji nie udało mi się naprodukować tyle, co Iquorkowi na jego wakacjach (zajrzyjcie na hoey.prv.pl, jest tam chyba blisko dziesięć nowych stron, jeśli nie więcej). Tym samym uraczę Was starociami (ha, ha, robione w zeszłym miesiącu), w tym jedną klapą, o czym zaraz.
***Jedno z pierwszych zamówień, które otrzymałem. Raina i Don Quijote w pozach pozujących.
I dużo zabawy z oświetleniem.
***
Wersja czarno biała kolejnego zamówienia, która wyszła moim zdaniem całkiem udanie. Niestety podczas przenosin na wakacje do Szczecina zapodziałem paczkę farbek, które zdobyłem poprzez "niechcemisiętegonosić" kolegi z pokoju. Niezniechęcony chwyciłem paczkę akwarelek dla dzieci za 9zł...
I KLAPA, akwarelki owe mnie przerosły. Zasychały za szybko, kolorów pożądanych za nic na świecie dać nie chciały, a próby laserunku kończyły się mizernie. Nie wiem, jak dziecko ma się przekonać do malowania, jeśli mu się taki crap wciśnie na lekcji plastyki. ACZ to wszystko może być na skutek mojego nieobeznania z medium. Mimo to polecam droższe farbki. Mniej stresu.

Kolejne zlecenie można zobaczyć na deviantarcie. Pełen kolor, wiele postaci i mnóstwo godzin pracy. Przy okazji zachęcam do zapoznania się z cennikiem na moim profilu, wciąż jestem, że tak powiem, do wynajęcia.

7 komentarzy:

GoMati pisze...

noc sprzyja pisaniu - stwierdzone również przeze mnie

a kociak - trochę cukierkowo i nadpobudliwie wygląda - ale co tam, urozmaicenie jest

Anonimowy pisze...

A mnie się Kociak szczerze podoba i zbytnią skromnością jest nazwanie przez Ciebie owej pracy klapą ;). Z niecierpliwością czekam na aktualizację Kwarcowego Paciorka! Pozdrowienia!

koko pisze...

klapą było użycie farbek z kiosku :)

Anonimowy pisze...

Spójrz na to z innej perspektywy: zdobyłeś nowe doświadczenie - i raczej już ich nie użyjesz! ^^.

Luna pisze...

Jaki kolorowy Kociak. Zawsze podziwiałam ludzi, umiejących zrobić z akwarelami cokolwiek o.O

Anonimowy pisze...

alucaaard :D "my beloved monster" po prostu.
ale powinien więcej włosów mieć, i dłuższe ręce ;p

Anonimowy pisze...

akurat z akwarelami mam dość doświadczeń, by stwierdzić, że wyszło Ci nieźle, jak na takie "kioskowe" :) Popróbuj teraz najtańszymi plakatówkami ;P