poniedziałek, 23 kwietnia 2007

she will never cover up what we did with her dress


coś jak klimaty Redneck Rampage.
***


słucham: Marilyn Manson "Heart Shaped Glasses"


Bywa tak, że zespół osiąga szczyt, a potem kolejne płyty które wydaje idą w kierunku zupełnie nie w smak fanom i słuchaczom *khem,khemKornKhem*.
W przypadku Mansona im późniejsze płyty, tym bardziej mi się podobają. Także Eat Me Drink Me, która wychodzi już niedługo (czerwiec) zapowiada się znakomicie- warto przesłuchać dwa single: "Heart Shaped Glasses" i "If I was Your Vampire" .

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Moi znajomi nazywają mnie kurczakologiem (z kabaretu Halamy), a ja osobiście zunaje to za niehumanitarną rzecz... ale uspokoiła mnie aktualka Kwarcowego paciorka :P

Anonimowy pisze...

Uhm, a czy Korn nie powiedział że ostatnia płyta to była polewka? I ze mają jakoś w jakimś tam czasie normalną wydac? Bo mnie takie ploty doszły. W sumie by clip Twisted transistor to potwierdzał :P

koko pisze...

@amdir- nie wiem, nie orientuję się :), obyś miał rację. Ja tylko słucham muzyki. Ale oczywiście na kolejną płytę czekam z niecierpliwością, to był kiedyś zespół mojego życia :).

Fecio pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Fecio pisze...

Heh, lol. System rządzi, choć do Mansona nic nie mam. A słyszał ktoś "Stalker Goes to Babylon" w wykonaniu the Pillows? Naprawdę fajne ^^

Anonimowy pisze...

Megadeth ma wydać w tym roku album ,na który też czekam... Ma być dobry (a dobry to jest każdy po kolei :D)

A jeśli chodzi o Korna - nie mam zdania. A Manson to nie ten Manson... W końcu John 5 zaczął już karierę solową :D

koko pisze...

@xan - właśnie o to mi chodzi, że manson się zmienia z albumu na album, a mi się ta muzyka coraz bardziej i bardziej podoba. Np. Antichrist Superstar w całości nie trawię, za to kolejne płyty były dla mnie coraz lepsze. Wyjątkiem jest Holy Wood, którego prawdopodobnie nie przebije żadna z kolejnych płyt.

Anonimowy pisze...

ja osobiście twierdzę, Koko, że trochę za dużo w tym elektroniki (choć na odtwarzaczu mp3 mam parę kawałków :)). Wolę po prostu brzmienie do trzech gitar, perkusji, basówki ew. keyboardu (zbudź sie Iquorek :D), najlepiej instrumentalnie skomponowane... Ale jak pewnie na jakiejś stronce napisałem, nie poświęcam sie jednemu gatunkowi... :)

Anonimowy pisze...

cała nadzieja w ósmym albumie - I Will Protect You i Evolution na www.myspace.com/korn oceńcie i zobaczymy czy Korn suxorem est