poniedziałek, 2 kwietnia 2007

rycerskość nieumarła


kopiując IQ, zapodaję pierwszą stronę projektu,
który planowałem zrealizować, a jeszcze nie zrealizowałem.
historia opowiadać ma o dwóch dziewczynach,
żyjących w kompletnie odmiennych światach-
jedna z nich nie widzi, druga urodziła się bez wyobraźni.
każda z nich jest bramą do świata tej drugiej.
po narysowaniu szkiców kilku stron i wykończeniu jednej uznałem,
że historia wymaga lepszego planu i przemyślenia, żebym mógł
narysować ją tak, jak bym chciał by była narysowana.

***
postowałem to kiedyś na forum, ale nie wiem,
czy ktokolwiek zauważył-
to pocztówka świąteczna, którą zrobiłem dla extralife radio,
żeby podziękować za godziny świetnego podcastu,
który towarzyszył mi przy przygotowaniach na studia
(czyt. przy rysowaniu prac do teczki).

słucham: Muse, "Supermassive Black Hole"


W ten weekend usiadłem i spisałem plan scenariusza Kwarcowego Paciorka. To coś, co powinienem był zrobić dawno temu, bo podczas spisywania wątków, motywacji i celi każdej z postaci wyklarowałem mnóstwo istotnych rzeczy i rozjaśniłem wizję, którą miałem w głowie. Rada dla każdego, kto chce zrobić dłuższy komiks: spiszcie plan, rozpiszcie bohaterów. Wiem, że macie ich w głowie- powinniście przelać ich na papier. Dopiero wtedy wychodzą rzeczy, których nie widać wcześniej, dopiero wtedy trzeba odpowiedzieć przed kartką na pytania, na które wcześniej rzucało się krótkie "e tam, przemyślę to potem".
Kiedyś poświęcę cały dzień na dopracowanie tego planu.

Z innej beczki- chciałem zrobić mały tour ze zdjęciami- jak powstaje A Quartz Bead- pamiętałem nawet by robić zdjęcia, aż do momentu szkicu- potem zapomniałem. Trudno, może następnym razem. Ale szkoda, bo uważam ten odcinek za bardzo udany...

Z jeszcze innej beczki- Prima Aprillis przeleciało mi przed oczami, nawet nie zdążyłem powiedzieć "yoyo". Nie zrobiłem żadnego żartu, nikogo nie zaskoczyłem. Zjadłem pizzę.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mi sie przypomniało o 22:05 że jest prima aprilis -.-
Pizze też jadłem. Pizze Hut gwoli ścisłości :D

Anonimowy pisze...

Część na temat spisywania planu sponsorowały literki k, m oraz h

:)