czwartek, 26 kwietnia 2007

Witam i speedpaintingi



słucham: Muse, "Space Dementia" i Radiohead

Po pierwsze chciałem się przywitać. Kopnął mnie taki zaszczyt pisania i publikowania prac na tym zacnym, czczącym ciastka blogu :) Tak w międzyczasie tworzenia animacji w tydzień i komiksu "12" postanowiłem coś tutaj napisać skoro już tu jestem i jeszcze udało mi się nie zasnąć przez więcej niż piętnaście minut. Obydwie powyższe prace to obrazki wykonane "na szybko" w programie PainterIX.5. Jacht w 25 minut a ten pseudo-portret w ok. godzinę. Oczywiście odbiło mi jak zwykle i postanowiłem w dni, w których nic nie robiłem graficznego na kompie robić przynajmniej jeden speedpainting tego typu (jakbym miał mało roboty :P ). Można się więc spodziewać więcej podobnych badziewek w najbliższym czasie.

Z ciekawych komiksów internetowych polecam dziś przeczytać "Between two worlds": TUTAJ. Fajny styl, zakończona, ciekawa historia. Uwaga wciąga!

Pozdrawiam Gom_Jabbar

12 komentarzy:

koko pisze...

Witaj witaj Gom,
czcij ciastka.

Iquorek pisze...

Hejas Gom, fajnie, że tu z nami jesteś:)

Anonimowy pisze...

Świetne rysunki, trzymaj tak dalej :)

I pamiętaj o ciasteczkach...

Iquorek pisze...

Przy okazji, wielkie dzięki za link do Between Two Worlds, wciąga jak dobrze namoknięte bagno:)

koko pisze...

true, niesamowity komiks. nie czułem takiego klimatu od kiedy czytałem demonology 101!

Anonimowy pisze...

Fajne rysunki... i cool, że na tym blogu jesteś Gom :) Częściej będe mógł widzieć i czytać coś twojego :) I pozdro dla człowieka z mniej- lub bardziej- bliższej okolicy, bo też jestem ze Śląska. :P

Anonimowy pisze...

Super, przejrzałem tylko 130 odcinków, a to tylko dlatego, ze internet powoli ciął... i teraz oczywiście muszę zrobić wszystkie zadania na jutro :)

Anonimowy pisze...

I jak zawsze kiszę się przy komputerze, oczekując na nowy odcinek A Quartz Bead, jutro rano do szkoły ledwo wstanę (tym bardziej, że dokończyłem BTW [ciekawy skrót ma ten komiks :)] i ostatnie odcinki Hoeya, na które nie miałem czasu...). Koko, co się dzieje? Może zrobisz krótką przerwę, namalujesz parę plansz w zapas?

Anonimowy pisze...

Ech. Ostrzegałeś, że BTW wciąga ^^' Świetny jest, rzeczywiście ;)

Anonimowy pisze...

"Koko, co się dzieje? Może zrobisz krótką przerwę, namalujesz parę plansz w zapas? " popieram :D

Anonimowy pisze...

Dobra, może powinienem mieć więcej cierpliwości w sprawie tego komiksu, Koko... jak każdy człowiek jesteś zalatany, nie masz czasu czasem na czas sie wyrobić... dlatego sorry, jeśli cię uraziłem w jakikolwiek sposób...:]

koko pisze...

ej mon, ale update jest w piątek :P wiesz o której skończyłem i wrzuciłem komiks do sieci? o 3.30. więc nie narzekaj, że się nie wyspałeś :D.
pocieszę cię, że aqb przejdzie prawdopodobnie w update'y chapterowe (czyt chapter raz na miesiac/dwa)