sobota, 12 kwietnia 2008

bo ktoś musi być szlachetny


słucham: Jackson5, "ABC"

Pierwszy rysunek promocyjny Rycerza Janka. Wesołe napisy i hasła zmontował Bele. Inną rzeczą, którą on i Makowiec zmontowali, jest blog poświęcony powstawaniu Rycerza Janka. Jak widać nie tylko ja się cieszę z tego, że to robimy:D

Z innej beczki: Spellcaster poinformował mnie ostatnio o bardzo fajnej rzeczy, jaką jest Dzień Komiksu, organizowany w ramach ogólnokrajowej imprezy "Cztery Pory Książki". W Gdańskiej wersji tej akcji (na którą się ze Spellem wybieramy) mają być warsztaty z rysunku (z Markiem Lachowiczem) i pisania scenariuszy (z Januarym Misiakiem), więc może być naprawdę ciekawie. Odbędzie się to wszystko w ten czwartek (17 IV) w Gdańskiej pracowni komiksowej. Ktoś się może będzie wybierał:)?

Zawsze byłem pewien, że w Gdańsku nie dzieje się nic ciekawego związanego z komiksem. A tu proszę, od tego samego pana, co w poprzednim akapicie dowiedziałem się o czymś takim jak Bałtycki Festiwal Komiksu - GDAK. Do tej imprezy jeszcze sporo czasu, ale na pewno też się wybiorę:D

3 komentarze:

Jan Mazur pisze...

Blah, też nie mają kiedy robić taką imprezę, tylko w czwartek. Gdyby było w jakiś weekend, może bym się zabrał.

Konradzio pisze...

No kurczę dwa posty pod rząd:D Super;) Bardzo ładne efekty osiągasz tym wypełnieniem czernią:) Co do imprez komiksowych, to przydałaby się jakaś w Pozqu;) Bo kurczę zawsze jest gdzieś 200-500 km od mojego miejsca zamieszkania:D (do Poznania mam 50;))

Anonimowy pisze...

Fajnie że robisz coś co sprawia ci radość.
Ale ludzie są głodni komiksu =(