czwartek, 17 kwietnia 2008

wykres długość włosów a sexappeal


sugestie?

25 komentarzy:

Farielka pisze...

W 100% zgadzam się z wykresem Deppa, zaś zgodzić się nie mogę (bo to sprzeczne z moimi przekonaniami etc.) z wykresem faceta. O! ;)

Anonimowy pisze...

Popieram przedmówczynię :]
Choć wykres dla faceta powinien być funkcją parametryzowaną przez upodobania kobiety (czyli równie dobrze powinien być obszarem :P).

Anonimowy pisze...

Czekaj, chcesz przez to powiedzieć, że ściąłeś włosy i dzięki temu wreszcie zaliczyłeś? :D

Robert Sienicki pisze...

Nie, to znaczy, że wreszcie wychodzi z szafy.

Anonimowy pisze...

Bele wie co mowi bo Konrad trzyma go za reke i tez go probuje wyciagnac.

ps. Nie ma takiej rzczy jak 100% seksu.

Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

E tam, JAPON, nie znasz się, albo jesteś zazdrosny.

Ja, jak obciąłem włosy, to po równo znajomych kobiet twierdziło "nareszcie" i "jak mogłeś".

A ty, Żapą (jka to Rob ostatnio powiedział), żeby zaliczyć, powinieneś przestać wyglądać jak młody Fidel.

Anonimowy pisze...

depp wygląda lepiej w długich jak większość facetów (:

Anonimowy pisze...

Ja bym proponował jeszcze dorysować bele, na poziomie 0, a najlepiej -1

koko pisze...

żeby ocenić belego trzeba z nim gadać na żywo, bo animowany lepiej wygląda :D

Anonimowy pisze...

Zaliczam wlasnie dlatego ze wygladam jak młody Fidel. Pasuje do mojego dowodu. "Fidel Sarcastro". No i kolesie z broda maja respect.
Ale jak maja do tego wasy to spada im do -1. :P

Anonimowy pisze...

ja tam wole długowłosych facetów :P

Anonimowy pisze...

a ja mam taką sugestie że koko wraz z ubytkiem włosów ubyło również i w mózgu. Bo nikt odpowiedzialny i poważny, nie pisze "aktualizacja raz w tygodniu" po czym nie daje znaku życia przez 20 dni.

Konradzio pisze...

anonimowy... Nie masz w sobie żadnej empatii:D Kurczę chłopak studiuje, pracuje, stara się i robi przy tym naprawdę świetny komiks, a Ty jeszcze Go besztasz;)

koko pisze...

@anon- wow, obelgi, ale mnie zachęciłeś, nie ma co.
@konrad- aktualka powinna być w ten weekend ;)

Anonimowy pisze...

no ale trochę prawdy w tym jest ;p
koko mógłby chociaż zdjąc "wciąż raz w tygodniu"
albo zmienic na "od czasu do czasu raz w tygodniu" ;P

Anonimowy pisze...

długie włosy rlz i to u wszystkich :) a depp wygląda dobrze w każdej fryzurze :)

Anonimowy pisze...

Koko... Pozwoliłem sobie na małego kuksańca, a Ty już mówisz o obelgach. Jesteś dorosłym facetem a obruszasz się jak przewrażliwiona, egzaltowana panienka z dobrego domu... Rozchodzi mi się o to że SŁOWO PISANE ZOBOWIĄZUJE. A w tym przypadku określa Twój stosunek do czytelników, to jak poważnie ich traktujesz. Btw. za kogo Ty się uważasz że ja mam Cię motywować i zachęcać? Uważasz że robisz mi łaske tym że wrzucasz kolejną część? - NIE. Czytam - jest fajnie. Nie będe czytał -też będzie fajnie.

Anonimowy pisze...

hear hear!
zgadzam sie z wykresem, bo 1 dodaje mi seksu:D 2 lubie deppa, trudno.
brody ok, wasom mowimy nie.
fidel jest zaliczacz, wiec moze faktycznie jego imydz tez dziala pobudzajaco?

koko pisze...

@wojtek- jestem panienką z dobrego domu. mam pomarańczowe kozaki.
Nikt nie każe Ci mnie zachęcać, ale też nikt nie każe pisać na jednej stronie, że nie mam mózgu, bo nie zaktualizowałem drugiej :).
Zapewniam, że brak aktualizacji nie wynika ani z braku mózgu ani z braku szacunku.
Ok, koniec tego rzucania błockiem, peace ;)

Anonimowy pisze...

@grzechoo

Dobre :D

Anonimowy pisze...

oj, to przykro bardzo, że już AQB nie sprawia Ci takiej frajdy jak kiedyś :( mam szczerą nadzieję, że to tylko krótki kryzys i dalej będziesz go robił z takim samym entuzjazmem :)

Anonimowy pisze...

Może ja czegoś nie zrozumiałam, ale jak laska ma krótsze włosy to ma więcej seksu? Poważnie?

Anonimowy pisze...

nie wiem, Koko, czy podniesie CIę to na duchu, ale ostatnie strony AQB są jeszcze lepsze niż były do tej pory! :D

Anonimowy pisze...

Nieczęste aktualki srawiają, że zapomniałam o czym jest komiks xD

Brandys pisze...

Czego to ludzie nie wymyślą :D