środa, 2 kwietnia 2008

janki wianki wyklejanki

słucham: Toshiyuki Honda, "Metropolis"



Chodziły jakieś słuchy, że nie żyję i komiksów nie robię. Ale jest wręcz odwrotnie. Wraz z Robertem Sienickim i Jankiem Mazurem jesteśmy w trakcie tworzenia ok. 100-stronnicowego albumu komiksowego o przygodach Rycerza Janka (którego niektórzy mogą już znać z krótkich historyjek w Kolektywie). Więcej jak na razie nie ma co o tym opowiadać, bo jak na razie dużo więcej tego nie ma. Komiks powinien być gotowy na przyszłoroczne Warszawskie Spotkania Komiksowe.

A tak poza tym, to dla mnie to straszna radocha, że robimy ten komiks:D

Możliwe też, że będzie jakaś wzmianka o rycerzu w wywiadzie z Jankiem Mazurem na kanale ZigZap w sobotę, coś koło 18.30. Uchuchuchu:>

To tyle. I żeby mi nikt nie pisał "oooo, to ty żyjesz jeszcze??"

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Noż cholera, to ja się modlę, żeby jak najmniej z moich znajomych miało i oglądało zig zapa, a Ty mi tu nóż w plecy... :D

Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

A to ty żyjesz, Igor?

Anonimowy pisze...

Rycerz Janek i Czarna Wołga to zdecydowanie najlepszy komiks w Kolektywie 3, bardzo fajnie, że jeszcze się z tym dzielnym wojakiem spotkamy :)

Kot pisze...

A to ty ży... eghg puść mnie, puść!!

Anonimowy pisze...

Mógłby ktoś tą audycję nagrać i wrzucić na youtuba? Byłbym bardzo wdzięczny, bo nie mam zig-zapa. A co do ostatniej prośby: Iqourek, jakiego się spodziewałeś efektu :P?

Anonimowy pisze...

Żyjesz jeszcze? Serio?

Konradzio pisze...

Ufam, że będzie to polski komiks zagranicznej jakości w ludzkiej cenie;)

Anonimowy pisze...

Cena będzie się wahać pewnie między 20 a 15 złotych, ale to czyste szacunki są jak na razie. A jakość... cóż, zależy co rozumie się przez światowy poziom, ale pewne jest, że poprzednie janki raczej się nie umywają [; I pod względem grafiki i fabuły.

Anonimowy pisze...

oooo, to ty żyjesz jeszcze??

Qukułka pisze...

Rycerz Janek rządzi. Niestety, mam tylko 2 numer kolektywu (alter ego: Jak to możliwe Ty heretyczko?!).
Jak to dobrze że z Warszawy jestem :) Nie będę musiała daleko latać żeby Was (Znaczy z naciskiem na Ciebie oczywiście) dopaść w swoje małe, ciekawskie rączki ;)
(alter ego: Potrzebujecie fotografa? :D)

No to pozdrawiam ^^

Anonimowy pisze...

Nie wiem czemu, ale rzuca mi się powiązanie z tym -> http://www.phdcomics.com/comics.php?n=999
życzę natchnienia Weny
albo jak to inni zwykli powiadać
'dobrze, że jesteś'
pozdrawiam

Robert Sienicki pisze...

anonimowy - też nie wiem czemu ci to sie skojarzyło.
qukulka - 2 numer kolektywu był strasznie biedny. Ale chyba Rycerz był dobry.
Igor jest nasz! Nikt go nie będzie dotykał oprócz nas! Mamy jego duszę!

koko pisze...

jezu ale rozpierdalasz tymi kadrami.

Anonimowy pisze...

bele - to się chyba nazywa indywidualne spaczenie pryzmatu świata;]