czwartek, 10 kwietnia 2008

Nagłówki i robolstwo charytatywne


słucham: Short Cummings Audio

Nagłówek na bloga Belego. Podobno wyszedł zbyt umięśniony:<

Nagłówek na bloga Mc.owca. Tym razem podobno za mało seksi.


Z okazji tych wszystkich nagłówków zmieniłem też nagłówek swoich postów:)


A pod spodem rysunek, na zrobienie którego dałem się wrobić mojej nauczycielce od polskiego. Poszedł na aukcji charytatywnej na dzisiejszych dniach otwartych szkoły, a miał przedstawiać jednego z nauczycieli. I chyba przedstawia. Tekst z dymka wymazałem, bo mało śmieszny;p
Poszedł za jakieś dwie dychy

4 komentarze:

Goha pisze...

Te prosiaki są... boskie :O Nawet bardziej niż Wielki Proś czy Karp Kopalniany! (C)

Pietras pisze...

2 dychy? Nie znają się. Za jakieś 20lat ktoś kto to kupił dostanie za to duuużo więcej.

Konradzio pisze...

A ja szczerze mówiąc bardzo chciałbym zobaczyć jakąś Twoją prackę realistyczną;)

Igor W pisze...

konrad - możliwe, że kiedyś mi się zrobić coś takiego zdarzy, ale pewnie nieprędko, bo to zupełnie nie moja dziedzina i nie idzie mi to najlepiej:D