wtorek, 8 kwietnia 2008

distant and mechanised






słucham: Flashbulb, Soundtrack To A Vacant Life

Zamieszczam dwa nieukończone budynki z gry, którą robimy w szkole we współpracy z Uniwersytetem Wrocławskim. Będzie można zagrać pewnie za dwa miesiące, ale jeśli coś powstanie wcześniej, dam znać.

Żadne komiksy obecnie nie powstają. Piątek zdaje się najbliższym realnym dniem.

Z innej beczki- wzorem dla wyglądu i generalnie postaci Szymona Grajka z komiksu A Quartz Bead jest mój drogi kuzyn Filip, który jak się niedawno okazało, zostanie wkrótce ojcem. To wspaniale i fantastycznie i mam nadzieję, że będzie miał z dzieciaka mnóstwo frajdy.
Mimo radości nie da się nie zauważyć, że lista bezdzietnych członków mojej rodziny starszych ode mnie zbliża się do zera. Babcia wkrótce zacznie spoglądać wyczekująco.

6 komentarzy:

Rynn pisze...

Gratulacje z okazji spodziewanego potomka <3

A ty co? Do roboty, żony szukać, dzieci robić, a nie, rysuneczki i jeżdżenie na wybrakowanym rowerku, ty.

Łukasz Okólski pisze...

ja jestem u siebie najstarszy.
mam 18 lat i moja babcia już patrzy na mnie wyczekująco, przynajmniej zaczyna... serio.

Everhate pisze...

Babcie już tak mają ;D

Dzięki Koko za newsa o komiksie. Najbardziej zabija niepewność, a nie samo wyczekiwanie :)

Ciekaw jestem bardzo tej gry, nad którą pracujecie :)

koko pisze...

@everhate- to eksperyment, wspólna inicjatywa z uniwersytetem. Będzie to prosta gra ekonomiczna napisana we flashu. Pewnie wkrótce będzie więcej informacji, może jakaś beta :).

Anonimowy pisze...

Znam to, mniej więcej... Jako jedyny w rodzinie jestem po szesnastce i nie mam partnerki. I bardzo dobrze.

Anonimowy pisze...

Koooomiks! Btw jest ktos w krakowie kto ma kolektywy?