niedziela, 20 kwietnia 2008

Pudełko + WordPress


słucham: Pitchfork.tv

Wbrew pozorom jeszcze żyję i mam się dobrze. Co prawda realizuję teraz zlecenie o którym będę mógł opowiedzieć jak już będzie gotowe, wydrukowane i powieszone. Poza tym wymieniłem kompa - oswoiłem nowego Mac OS Leoparda i zainstalowałem nowego WordPressa na moim blogu (mam jeszcze małe problemy z polskim językiem (kodowanie), ale reszta działa). poza tym zrobiłem parę ćwiczeń na zajęcia między innymi to co widać po kliknięciu na miniatury - pudełko własnego projektu na żarówkę istniejącej firmy. Co ciekawe całość jest zrobiona wektorowo (nawet przejścia kolorów w tle).



3 komentarze:

Konradzio pisze...

O jaaaaa:D Świetnie byłoby zobaczyć coś takiego na półce sklepowej;) Niestety większość opakowań żarówek ma design przywodzący na myśl początek lat 90-tych:)

Mateusz Urbanowicz pisze...

Dzieeeki :) taki właśnie miałem cel.

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne. Nie wiedziałam, ze opakowania na żarówki mogą tak dobrze wyglądac :D