niedziela, 15 lipca 2007

Szkice


słucham: HARD-Fi "Stars of CCTV"




No i stało się. Publikuję pierwsze szkice, które wykonałem podczas mniej zwariowanych chwil mojego wyjazdu. Pierwszy to rysunek osoby śpiącej w autokarze (tak, wykonałem go podczas jazdy).
gomTravel fotos
Drugi to testowy rysunek wykonany w nowym szkicowniku. Podobne ale cóż. Jakoś nie mogę sie odpędzić od tej manii dodawania kocich uszek na rysunkach :3 Wiecie o co chodzi (sa takie słooooodkie). Dodatkowo zapraszam na mój blog podróżny TUTAJ po opis moich dotychczasowych przygód w Szkocji. Obok ponadto strona ze zdjęciami z wyjazdu. Przepraszam za słabą jakość szkiców ale to zdjęcia.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hah :D Najlepsze zdjęcie to wypoczynek po pracy w biurze :D
Myślałem ,że ci ludzie pozdychali o_0

Szkice ciekawe. Szczególnie pierwszy, bo na tym drugim proporcje poszły spać ;) Głowa wydaje się za duża.

Dawaj więcej tego XD

Anonimowy pisze...

Kurde co oni robią że ta trawa jest taaaaka zielona -.-

Mateusz Urbanowicz pisze...

amdir: sam sie zastanawiam :D

Anonimowy pisze...

Zauważcie ,że my reaktorów jądrowych nie mamy, oni z kolei mają. A jak myślicie ? Gdzie idą radioaktywne odpady :D?

Xantras pisze...

Ten testowy rysunek wygląda jak typowy foch, nie sądzisz? :D

(Tja, tu ten zgred Xantras co wcześniej, założyłem wreszcie maila na Gmail :])