poniedziałek, 2 lipca 2007

To jest już koniec & jachty!!!

Pozwoliłem sobie pójść za przykładem Koko i też zrealizowałem taki mały wesoły bannerek. Mam również nadzieję że rozwiąże to problemy z autorstwem postów.

słucham: Gotye, "Hearts a mess"

Po pierwsze chciałem przeprosić za moje dłuższe milczenie ale wynikało ono z małego Sajgonu rozgrywającego się pod koniec czerwca. Miałem masę prac na studia, które musiałem dokończyć na czas.

Za to teraz w mojej galerii pojawiło się kilka prac ze wspomnianych prac zaliczeniowych.
Jeśli ktoś jest ciekawy jak takie coś wygląda proszę zaglądać TUTAJ. W tym poście wstawiam tylko dwie z tych prac nie chcąc zaśmiecać bloga.
Jest kilka prac wektorowych, grafika w Painterze oraz RENDERY 3D. TAK! zacząłem się w tym semestrze bawić programem do 3D Blender, który bardzo ale to bardzo mi się podoba, szczególnie że jest na Maca i jest w 100% darmowy przy niesamowitych możliwościach. Polecam sobie ściągnąć i się pobawić.

Obok można zobaczyć jeden z renderów mojego projektu budynku, wykonany właśnie w Blenderze.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny jacht i niezła cena. Rozumiem, że jest już 5 osób a termin to te pełne 26 dni. Dopisz jeszcze po których mazurach - chociaż w sumie czarter z Giżycka, więc pewnie północne - Mamry, Kisajno itepe.
Niestety ja już się w tym roku napływałem, również na Tangu 780s, ale w gorszym stanie - tym nowym krówskom z 30m3+ żagla nie dawało rady. Ale i tak było super.

Unknown pisze...

A może odwiedzicie Węgorzewo ?:P Jak tam to moje rodzinne miasto wita serdecznie. Moge w czymś spróbować pomóc jak coś mnichal@gmail.com

Anonimowy pisze...

ee...
z tangiem mam bardzo przykre wspomnienia. wolne i niewygodne w sterowaniu przede wszystkim.
no i jakoś tak drogawo. ja się ze wszystkim zamykam w 550 zł. fakt, biorę sasankę, ale to dużo tańsza łajba nie jest. czuję przekręt :>

pzdr