sobota, 28 lipca 2007

koko skandynawia take 2


słucham: Billy Talent




kim sa? Po co przybyli, po czyjej beda stronie i co najwazniejsze, kiedy bede mial czas zeby narysowac kolejny rozdzial?

Czas pokaze. O rozdziale 2 moge powiedziec tyle, ze: idzie do przodu.

O polskich fontach moge powiedziec tyle, ze: nie mam ich tutaj. Niech zyja ciastka i do nastepnego wpisu.

NOWE: Nowa czesc Harry'ego Pottera (po podzieleniu rachunku za ksiazke na dwie osoby z bratem, serio ludzie, to jakis rozboj) jest zacna, chociaz wydaje mi sie, ze dopiero po drugim przeczytaniu zrobi na mnie mocne wrazenie. Nic wiecej nie mowie, chyba dopiero po premierze polskiej wersji bedzie mozna zaczac spoilerowac. Ok, powiem tylko jedno: wreszcie umiera postac, ktora jak dla mnie powinna byla umrzec kilka tomow temu. UMIERAJ SMIECIU. Ha.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

i to nie jedna postać umiera, która już wcześniej powinna ;)
Druga sprawa: coś nie dam rady obrazka z wpisu (tego szkicu(?)) powiększyć. To jest zamierzone?

Anonimowy pisze...

mam nadzieje ze zabil go Harry, bo jak nie to nie czytam :D

koko pisze...

@witcher- powinno dzialac, u mnie dziala. czy ktos jeszcze ma problem?

Kazziz pisze...

masz na myśli tą kobiecą czy tą drugą?
btw dlaczego nikt nie zauwazył, że Hagrid ma różową parasolkę? przecież to promowanie homoseksualizmu... xD

Kazziz pisze...

a. i u mnie tez nie działa.

Anonimowy pisze...

giną osoby obu płci, ale Harry nikogo nie zabił w dosłownym tego słowa znaczeniu ;]
(nie ma to jak spoiler ;) )
Miłego czytania, nic więcej nie powiem :)

@ koko - po prostu mały obrazek nie działa jako link do jego większej wersji. Jakby co: używam FF2.0

Anonimowy pisze...

U mnie też nie działa XD

Parysz pisze...

i u mnie, też nie chce :(

Unknown pisze...

Link do dużego obrazka >>Klik<<

Anonimowy pisze...

no i normalnie teraz się zastanawiam kogo miałes na myśli z tych osób, które umarły ^^' na której stronie? (sprawdzę sobie :P)

Anonimowy pisze...

Dzięki za link, Alexa :)

A śmierci rozsiane są dość szeroko po całej książce, jednak najważniejsze przeważają w pierwszych i końcowych rozdziałach ;]

Luna pisze...

Kto jest smieciem? Nie umieraja zadne smiecie, Umridge przetrwała :O

Anonimowy pisze...

"śmieRci" ;)

Rossie pisze...

rysunek zacny, chłopak bardzo mi się podoba, te słuchawki ;>
ciekawa jestem o której postaci mówisz. mi się książka bardzo podobała, ale mam zamiar przeczytać tłumaczenie też :D ciekawa jestem jak przetłumaczą tytuł, czy może już wiadomo tylko ja jestem niedoinformowana?