środa, 4 lipca 2007

Nowy odcinek "|12" i wakacje


dalej słucham: Gotye, "Hearts a mess" świetna płyta :D

Oto co spędzało mi sen z powiek przez ostatnie trzy tygodnie. Po około 80 godzinach pracy wyprodukowałem nowy odcionek komiksu "|12", który można zobaczyć już na jego strone (KLIK W MINIATURKE PO PRAWEJ). Dodatkowo temże w dziale Koncept-arty pojawił się lineart obecnego odcinka, można więc zobaczyć jak wygląda to co rysuję rapidografem na papierze zaraz po zeskanowaniu. Zapraszam do oglądania i komentarzy.

Wszystkich czytelników "|12" i YAY COOKIE informuję jednak, że z powodu wyjazdu wakacyjnego kolejna część pojawi się dopiero jak wrócę, czyli gdzieś w okolicach początku studenckiego semestru (najprawdopodobniej październik). Wynika to z jednego prostego faktu - zabieram ze sobą tylko mojego starego laptopa (rok produkcji 1999) na którym nie mogę stworzyć tak dużych stron (odcinek ma rozmiar 2 razy A4). Będę się starał jednak coś na nim naszkicować i wstawić tutaj, więc trzymajcie za mnie kciuki, nic jednak nie obiecuję. Z drugiej strony mam przyjemność zakomunikować, że CAŁY scenariusz komiksu "12|"od początku do końca jest już gotowy więc w następnym roku szkolnym odcinki znów będą ukazywać się planowo co miesiąc.

Poza tym zapraszam na moją stronę domową, na której ukazały się moje najnowsze prace ze studiów GOM.ONE.PL natomiast moje notatki z podróży, które będę się starał jak najczęściej uzupełniać można natomiast zobaczyć TUTAJ, na moim "podróżnym blogu".

Zapraszam do lektury i do zobaczenia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Będę tęsknić ;P