sobota, 30 czerwca 2007

grinnnndinng

temat: "zamek"

słucham: the instance- http://myextralife.com/wow

Jestem z powrotem w Szczecinie, mój komputer czeka na zgłoszenie do serwisu. Tymczasem ja zajmuję się wszystkim co zostało mi do zrobienia do drugiego numeru Kolektywu- rastry w komiksie i kolor dwóch okładek, jedna autorstwa Dodgersa, druga Qrjusza. Obie świetne.
Jako, że dziś odzyskałem skaner, jutro zapowiada się dzień prężnej pracy w związku z terminem deadline'u. Który jest teoretycznie jutro.
Zamówienia, które są jeszcze niezrealizowane (Alucard i Kociak) rozpocznę jak tylko sprzątnę ten kolektywowy bałagan.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Może załapię się na drugi numer Kolektywu... :)

Fajny strip, ciekawe to użycie kolorów tylko na skórze :]

cavool pisze...

Świetny ten strip z dziewczyną. Chyba to sobie wydrukuję i na ścianie powieszę (bo na oryginał jak na razie mnie nie stać aczkolwiek zastanawiam się nad kupnem pracy twojej koko).