wtorek, 8 maja 2007

curious curiosities

słucham: Marilyn Manson, "Coma Black"


http://youtube.com/watch?v=Yc6FaiCqO2o - ciekawostka i próba zarejestrowania procesu rysowania jamu komiksowego. Temat: rąbanie, gotowy obrazek był w którymś z poprzednich postów. Najśmieszniej wygląda, jak się skacze co kilkanaście sekund.

Bardzo ucieszył mnie pozytywny odzew na wyziewy mojego trawionego gorączką bolącego mózgu (poniedziałkowy rant o Empiku). Cieszę się, że jest wśród czytelników nie ma zbyt wielu zagorzałych przeciwników tak komercji i monopolu rynkowego, jak i konsumpcyjnego trybu życia.
Moja konsumpcyjna natura jest szczęśliwa. Moja rockowa natura trochę się boi.

12 komentarzy:

Mateusz Urbanowicz pisze...

Fajniste fajnisty pomysł :D Szczególnie scena grzebania w piórniku :) Fajny pomysł :) Rispekt

Anonimowy pisze...

przy grzebaniu w piórniku mogły być werble i takie finalne bum jak wygrzebałeś gumkę :D
Kurka wodna, miałem taki ołówek, tak poza tym! Zgubiłem go, a był taki zajebisty :D

Więcej takich filmików, Koko!!! :D

koko pisze...

to jest faber castell grip 1335, 0,5mm.
Kupiłem go, bo rozwalił się mój poprzedni, świetny, tani ołówek herlitz.
Po kupnie wyszło, że jest za cienki, żeby wygodnie trzymać go wielkimi rękami, więc wymieniłem gumkę (tą do trzymania) na tą z poprzedniego ołówka.

Anonimowy pisze...

Koko, wracając do filmików, może umieścisz taki rejestrowany powiedzmy podczas rysowania we Photoshopie? :)

koko pisze...

@xan- ostatnio robię bardzo mało w photoshopie, a przez brak czasu nawet komiksy robię trochę schematycznie. Przez to nie za mam zbytnio co zarejestrować, a to co mam, nie jest zbyt interesujące :).
Może zrobię coś takiego co mówisz kiedy zabiorę się na serio za malowanie na kompie.

Adam pisze...

A takie wścibskie pytanie z mej strony - ile czasu zajął Ci ten rysunek tak w realu? Bo jakoś niezbyt ten filmik wygląda na real-time, a rysunek na zrobiony w 4 minuty :).

Unknown pisze...

Dobre, dobre:D Taka wersja turbo;) Właśnie, popieram pytanie Adama, ile tak naprawdę zajęło Ci to czasu? I pytanie z innej beczki, co to była za muzyczka? Muszę odświeżyć moje zasoby muzyczne (o przynajmniej 1GB mp3;P)

Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Zajeło to około 30 minut.
Maturzyści polecają czytanie ze zrozumieniem :)

Anonimowy pisze...

Yay, scena z piórnikiem świetna^^. Ja używam soft sidera BICa, ale kurcze ostatnio ciągle łamię rysiki... Szkoła powoduje nerwice... oj tak... Czy dziecko z rysunku straciło potem rączki i przyszyto mu nożyce zamiast dłoni?

Unknown pisze...

Studenci polecają wskazywanie danych działów ;P
Czas Juwenalii nastał na dobre, bawcie się pysznie:)

koko pisze...

obie informacje o które pytaliście są przy filmiku. Jak zajął 30minut (rysowanie tego akurat to jakieś 26) a muzyka to "Don't go down to sorrow" postrockowego zespołu 65daysofstatic

Michał Wieczorek pisze...

nie widziałem filmiku, ale ranty w empiku znam bardzo dobrze. tak, ja też jestem skomercjalizowany :P.