czwartek, 3 maja 2007

Speedpainting:: Jeziorko


słucham: Cat Power, "The Greatest"

No i kolejny tzw. Speedpainting. Po tym jak Koko nadepnął mi na ambicję - zwrócił uwagę, że miałem rysować jeden obrazek każdego dnia, postanowiłem coś naszkrobać. Ten szybki szkic jest inspirowany pracami grafika i artysty koncepcyjnego - Craiga Mullinsa. Polecam zwiedzić jego wspaniałą galerię - TUTAJ. Powiem tylko, że wymyślał on elementy takich filmów jak Final Fantasy, Gwiezdne Wojny, czy Władca Pierścieni. POLECAM.

Jako komiks internetowy na dziś polecam przeczytać "Return to sender" - świetnie rysowany (dość unikalne kolorowanie w zasadzie tylko na niebiesko) z niebanalnym scenariuszem. Jedynym minusem są żadkie aktualizacje, ale to co już jest czyta się z przyjemnością.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cóż tu dużo mówić... prześwietne jeziorko, oby więcej takich :D

Anonimowy pisze...

no aktualizacje są nie tyle rzadkie, co komiks po prostu porzucono :)

Mateusz Urbanowicz pisze...

kmh: a faktycznie, teraz doczytałem. A szkoda wielka bo pomysł zacny a nie skończony :(

koko pisze...

teraz kiedy poznałeś Return to sender, będziesz dźwigał brzemię świadomości, że więcej nie będzie. Witaj wśród nas, bracie.

oldziekill pisze...

Asz, a czytając posta już się ucieszyłam, że znów są aktualki RTS ;)
Bardzo ładnie zrobione to jeziorko, w związku z tym mam pytanie - jak szybko jest szybko? Czyli, jak długo zabiera Ci narysowanie takiego obrazka? Bo robi wrażenie, zwłaszcza woda, dopracowanego i zdecydowanie kłóci się z moim pojęciem "szybkiego szkicu " ;).