środa, 16 maja 2007

Samoloty i takietam

słucham: Nat King Cole, "Straighten Up and Fly Right"

Od jakiegoś czasu mam pewne problemy z łączem, dlatego różen rzeczy wrzucam z różnych miejsc.

Na pierwszy ogień coś dla osób, które są na bieżąco z moim komiksem, w którym pojawiają się ostatnio dziwne latające machiny. To są rysunki które zrobiłem wcześniej, żeby wiedzieć na czym stoję. Żadnych fajerwerków.

To rysunki najpierw, jak próbowałem znaleźć odpowiedni kształt a później już właściwy pojazd. Z racji tego, że jest napędzany przez nieistniejący jeszcze napęd, miałem całkowicie wolną rękę w projektowaniu;]



A to coś bardziej realistycznego, ten policyjny odrzutowiec miałby całkiem spore racje bytu gdyby ktoś go zbudował. Właściwie jest to połączenie f-16 i bojowego x-32, wszystko w trochę mniejszej wersji, z przytroczonymi karabinami po bokach i odrobinką całkowicie niepotrzebnej hydrauliki.

A tutaj nie wiem szczerze mówiąc czemu, ale rysowanie tego rysunku spodobało mi się na tyle, że skanowałem wszystko krok po kroku:


Masa kółeczek




Coś nabiera kształtów




Teraz już z liniami


Całkowicie czarno




I w końcu w kolorach

10 komentarzy:

koko pisze...

wybuchający samolot zdmuchnął mi skarpetki :O. też chcę tak tuszować!

fajnie, że żyjesz, już się zaczynałem martwić :)

Anonimowy pisze...

Niepotrzebna hydraulika rządzi! Dlatego: jak ktoś ma link do komiksu w klimatach steampunkowych, to byłbym wielce zobowiązany...

Anonimowy pisze...

eeee
hoey jest steampunkowy? xD BTW te policaje pojawiły się też w nim, mam racje?

Anonimowy pisze...

Świetne to studium rysowania dymu:)

Anonimowy pisze...

właśnie sobie zdałam sprawę, że wchodzę na ten Wasz blog, żeby sobie humor poprawić. i to działa xD


btw.jateżchcętakrysować^^"

Aoede pisze...

[English speaker, sorry...]

I read your update notes on AQB. Don't become discouraged for whatever reason. I for one am voting daily - and I've linked the comic :) Besides, it's actually doing quite well on TWC, isn't it? It's in the Top 100 and it's maintaining its position.

Anonimowy pisze...

Wow.

Anonimowy pisze...

Całkowicie zbędna hydraulika zawsze się przydaje :)

Anonimowy pisze...

Zajebisty wybuchający samolot stary... Zdziwiłem se jak zobaczyłem ze rysujesz dym używając kółek jako bazy...

Anonimowy pisze...

Osobiście mi się podoba. Bez cieni, genialne wykonanie... :)