sobota, 12 maja 2007

Guziczki i kotki Bleh :D




słucham: Kings of Leon, "McFearless"

Powyżej prezentuję projekt postaci do komiksu który nigdy nie wszedł do produkcji z przyczyn czysto prozaicznych - brak czasu zadziałał. Kotek. Pierwsza strona to taki pomysł, druga dokładny projekt wyglądu po paru modyfikacjach. Kotek miał być troszkę mniej "zadziorny" niż na pierwszej stronie i (o zgrozo) ubrany w spodnie na szelkach :P Czysta abstrakcja.

Oprócz tego chciałem wszystkich czytelników zaprosić TUTAJ. Jest to strona sklepu z tzw. buttonami i można na niej znaleźć także moje trzy projekty. Dwa są nie związanie z niczym, jeden natomiast promuje mój komiks "12|". W najbliższym czasie powinno pojawić się tego więcej. Zapraszam :D

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

rany, dzięki za tą stronę z badzikami, szukałem czegoś takiego od dawna!

Unknown pisze...

odnośnie ostatniego odcinka Wiśni... też zawsze płacze jak Syriusz umiera :P

koko pisze...

nie wiem, czy post gom jabbara to najlepsze miejsce na komentarz, ale cieszę się, że nadajemy na tych samych falach :D

Anonimowy pisze...

A ja nie płacze, bo nie daje rady...łzy stają mi w kanalikach łzowych ze wzruszenia :)

Anonimowy pisze...

wiem co czujecie... teraz się nie mogę przełamać żeby przeczytać jeszcze raz moment śmierci Dumbledore'a... żal... :)

Komcia pisze...

prawdę mówiąc... ja też zawsze płaczę jak o śmierci Syriusza czytam. Mój ulubiony bohater i oh, te paringi ze Snapem czy Luniaczkiem... mrrrau xD.

Strona z badzikami prześwietna i się przyda, dzięki ; D.

A kotek zajebongo w kongo i taki... no takiego mogłabym mieć no xD.