czwartek, 31 stycznia 2008

Animacje poklatkowe, rysowane, 3d


słucham: Dj Shadow, "Organ Donor Extended Overhaul"

Bez owijania w bawełnę, moje prace semestralne z intermediów:



Animacja plastelinowa "Tylko ciastek brak" na ogólny temat "Wszystko jest takie duże, wszystko jest takie małe".
***Krótka kreskówka "Kiedy rozum śpi..." na ogólny temat "Przestrzeń publiczna, przestrzeń prywatna". Tutaj było gorąco, bo miesiąc czekałem na tablet graficzny z powodu pomyłki w sklepie. Dłuższa historia. Wynik taki, że po pożyczeniu sprzętu flash powstał w tydzień, a pracę zakończyłem nad ranem, 4 godziny przed przeglądem na Akademii. Fun times!
***

wyteksturowane logo w 3d studio max


To tyle, jeśli chodzi o przedmiot intermedia. Zainteresowanych pocieszę, że emo filmiki też można robić, z której to możliwości wiele osób chętnie korzysta ;)

9 komentarzy:

Mateusz Urbanowicz pisze...

Drugi rządzi :) jak dla mnie.

Aranedorion pisze...

oba paradne, teraz pozostaje czekanie na AQB

koko pisze...

aqb jutro, ale możliwe, że nie rano, a po południu

Anonimowy pisze...

ten z ping pongiem jest bardzo fajny

Anonimowy pisze...

Trzeba przyznać,że wszystkie trzy są wyśmienite ;)
Marvel - Kokoart wygląda naprawdę nieźle.

Anonimowy pisze...

woooaaah

Anonimowy pisze...

Mega mi się podoba dobranie podkładu muzycznego do pierwszej animacji!
Ale druga mnie urzekła, bo to przecież moja ławka w parku, moje miejsce w kawiarni itd... ge-nial-ne =D

Anonimowy pisze...

Świetne animacje, zwłaszcza flash :] fajnie zobaczyć twoje prace w ruchu.

Anonimowy pisze...

ta plastelinka wypasik. Ten flash tak sobie mi się podobał.