piątek, 1 lutego 2008

Komiks 12| nowy odcinek (08)


słucham: Radiohead, "In Rainbows CD2"



Tym razem, pomimo problemów technicznych (mój monitor wariuje) i braku czasu związanym z sesją i pracą udało mi się wstawić odcinek 08 bez opóźnień! Mam nadzieję że odcinek spodoba się Wam i zachęci do przeczytania całej historii i do oczekiwania na następny, już za miesiąc.

Nowy odcinek można zobaczyć klikając na miniaturę po prawej.

Trochę nowych rzeczy pojawiło się również w dziale Koncept-arty i w mojej galerii na stronie głównej. Jest to szkic koncepcyjny do aktualnego odcinka, a w galerii kilka nowych prac. Galerię można odwiedzić klikając TUTAJ.

Osobom, które nie czytały poprzednich stron polecam zacząć od początku klikając TUTAJ.

6 komentarzy:

Konradzio pisze...

Troszkę dziwnie zielono wygląda główny bohater w kadrach 2 i 4 (problemy z monitorkiem to wyświetlanie kolorów?;)), ale oprócz tego odcinek jak zwykle na bardzo wysokim poziomie:)) (szczególnie pod względem fabuły).

Mateusz Urbanowicz pisze...

Dzięki przekażę mojemu scenarzyście, ucieszy się :)
A zzieleniał bohater celowo ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie. Jeżeli możesz, objaśnij czego symbolem jest miasto błaznów... Mi się skojarzyło na razie tylko z Raczkowskim w którymś z ostatnich "Przekrojów"...

Aoede pisze...

No English translation this week?

Mateusz Urbanowicz pisze...

@aoede, I will translate all episodes soon, but my English teacher has to check it :)

Aoede pisze...

Oh, I see. For some reason, that sounds really awesome.


(Need to learn Polish...)