sobota, 16 lutego 2008

Moleskine XII i FREE MUZYKA :)


słucham: Radiohead, "In Rainbows CD2"





Był wyjazd do Warszawy i Szczecina na prowadzenie warsztatów i wykładów z WACOMa, potem przeziębienie przez duże "P" złapane gdzieś po drodze i w końcu leczenie się dużą dawką anime. Dzisiaj już czuję się bardziej sobą więc naszkrobałem coś takiego. Kolejna akwarela w moim Moleskinie. Tym razem korytarz hotelu w Warszawie. Hotele, szczególnie te starsze zawsze były dla mnie ciut psychodeliczne (na myśl przychodzi film "Lśnienie" z pustymi, strasznymi pomieszczeniami.) Zgroooozaaa :P

Po drugie: Jeśli ktoś lubi Radiohead i nie ma nic przeciwko remiksom, albo nie lubi powinien zerknąć TUTAJ. Można ściągnąć LEGALNIE całą płytę z remiksem albumu IN RAINBOWS. Remiks gatunkiem muzycznym średnio mi przypasował ale trzeba przyznać że jest solidny. Chyba 4 różnych wokalistów, wysoka jakość audio i darmowość. PLUS - więcej takich rzeczy poproszę.

2 komentarze:

Konradzio pisze...

No mnie też ostatnio przeziębionko dopadło;) Albumik ściągnąłem, przesłuchałem i przyznam, że jest naprawdę ciekawy:)) Radiohead nie jest raczej zespołem, za którym szaleję, ale ten remiksik mnie ujął;)

PS Nie wiesz może czy Koko nadal ma pracę, czy już go wywalili?:D

Anonimowy pisze...

Ten rysunek mi bardziej przypomina hotel z filmu 'Barton Fink' niż z kubrickowego 'Lśniania'.Ale to chyba przez tą zieleń. W Lśnieniu były 'bardziej idealne' pod względem kolorystycznym ściany... Jeśli wiesz o co mi chodzi :D