sobota, 5 stycznia 2008

Ilustracja


słucham: Radiohead, "In Rainbows CD2"


Oto nad czym Gom_Jabbar pracuje w wolnym czasie:
jest to ilustracja do książki Diuna, której nowe wydanie nabyłem sobie ostatnio (nie byłem w stanie się powstrzymać). Wydanie posiada ilustracje Siudmaka na okładce i w środku, jest wydrukowane jako jeden gruby tom, a po zdjęciu obwoluty widzimy okładkę ze złotego materiału z wybitym logiem i złotymi literami tytułu. No WYPAS jedno z ładniejszych wydań jakie widziałem ostatnio czegokolwiek. Jeśli ktoś ma blisko EMPiK niech sobie zobaczy :)

A tak wygląda gotowa ilustracja:

Czas kolorowania: 4 godziny

Technika: Corel Painter X.1 + WACOM
Narzędzia:
- Scratchboard Tool, Digital Airbrush, Soft Pastel

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

slusznie prawi, tez mam ta Diune. a rysunek - jeden z Twoich lepszych. trzyma klimat :)

Anonimowy pisze...

czyżby Harkonen w osobie bardzo właśnej?

Anonimowy pisze...

ach, radiohead! ach, in rainbow! <3!

przerósł mnie adres URL, więc jestem anonimem.

ktoś chce mi wytłumaczyć co to? -.-'

Mateusz Urbanowicz pisze...

Dokładnie dokłądnie Vladimir Harkonnen we własnej osobie.

A Radiohead, In Rainbows i to obie płyty AH!

Anonimowy pisze...

Ilustarcja świetna. Nastep[ują oto dwa moje pytania:
1. Czy planujesz, drogi Gom_Jabbarze, ilustrację z Fremenem w roli głównej? ( ciekawa jestem jak zrobiłbyś oczy)
2. Czy w tym nowym wydaniu Diuny są "Fremeni" czy "Wolanie" ( gdyż niestety i z tym drygim tłumaczeniem miałam kontakt.
Pozdrawiam i powodzenia w dalszym tworzeniu.

Mateusz Urbanowicz pisze...

są Fremeni (na całe szczęście) bo jest to najlepsze tłumaczenie IMO Marka Marszała i to poprawione.

Tak planuję cykl ilustracji w tym stylu do całej książki, które będę robił w wolnych chwilach. :)

Anonimowy pisze...

W takim razie nie moge się juz doczekac.
xD