wtorek, 22 stycznia 2008

Maraton Animacyjny



słucham: You Slut!, "mybloodyjesusexploreronfire"

Zabawna historia z moim tabletem graficznym (ale jest chyba do opowiedzenia w innym miejscu w innym czasie) doprowadziła do sytuacji, kiedy mam dokładnie 1 tydzień na zrealizowanie pełnej kilkuminutowej, kolorowej animacji. W dodatku dzięki uprzejmości wspaniałego Priesta, który użyczył mi swojego Pentagram Titan'a.
Tym samym zaczynam radosny maraton, który przerywany będzie kończeniem prac na informatykę i fotografię, rysunek i malarstwo. Wszystko zakończy się najprawdopodobniej w noc z wtorku na środę w przyszłym tygodniu, kiedy mam nadzieję już mieć na pendrive'ie wyrenderowane trzy filmy z dźwiękiem i w ogóle. Trzymajcie kciuki, będę zapodawał screenshoty i może próbne sekwencje.
Peace.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

good luck, ja na jutro muszę oddać 1 wielki projekt i jakieś 7 mniejszych, a na poniedziałek kolejny duży ;]
Czekam na postępy prac ;)

Anonimowy pisze...

tablet podobny do mojego, tylko ja mam Pentagram - OpenWide:)

Mikey-for-President pisze...

a to wszystko równa kojelny tydzień bez schwinga ;)

Anonimowy pisze...

Co ja widzę, komiks Jakub i Becia upadł a Koko nie okazuje swojego żalu i bólu :P A jeszcze niedawno był takim zapalonym fanem ;)

Anonimowy pisze...

Hehe:D Bug City też padł;) Ale to chyba nawet dobrze;D

Anonimowy pisze...

do anonimowego: wiesz, upadek Jakuba i beci to taki wielki cios, że niektórzy muszą jeszcze po tym pozbierać :P najgłębszy żal nie musi być okazywany publicznie. Jak mój xD dlugo sie musiałam po tym zbierać. Znaczy po upadku J&B

koko pisze...

@anon- no nie wiem, mi bardzo szkoda BC i J&B. Jedne z lepszych komiksów