wtorek, 20 listopada 2007

kokoart 93



słucham: Electric Six, "Danger! High Voltage"

Jam komiksowy, temat: TRUP. Jak mogliby wyglądać bohaterowie kokoartu jako dzieci? Oczywiście nie znali się wtedy- Kociak jako dziwna dziewczynka z psychopatycznie bogatej rodziny nie miała prawie żadnych przyjaciół, Magda według moich informacji jest spoza miasta, dlatego też mieszka w wynajętym z Sylwią i bratem Kociaka mieszkaniu.
Wiśnia i jego kumpel to jedyni bohaterowie, którzy znają się od bardzo dawna. Wyobrażam sobie, że przechodzili różne fazy znajomości. W mojej głowie Wiśnia był kiedyś dużo mniejszy od kolegi, który wcześnie zaczął golić głowę, wciągnął się w subkultury i nałogi, potem nużąć się po kolei wszystkim, by wyrosnąć na inteligentnego, cynicznego i znudzonego światem nastolatka.
***
Jam komiksowy, temat: KARTKA. Ponabijajmy się trochę z Afrosamuraja.

Ostatnio updatki nie są zbyt częste, ale to kwestia wielu innych zajęć. Zakładam postowanie szkiców i WiPów stron kolejnej części Overkill2021, kiedy będzie powstawał. Już wkrótce.

9 komentarzy:

Goha pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Goha pisze...

>Sry za poprzedni post, usunięcie z pozostawieniem śladu po "gumce" jest IMO jedyną wadą Bloggera, a ja nie lubię zostawiać literówek.

>Ja jestem tylko ciekawa, gdzie dzieci znalazły ten ogryziony, śmierdzący obnażony korpus... Może inaczej. Czy dzieci co roku biorą coś na tyle dziwnego, że Wiśnia ma problem z uniesieniem tego na włóczni?... Nie dziwię się, że narzeka, skoro ów żeński korpus pewnie waży tyle samo co on. Niezły patyk. =D
>Co zaś do łysego, nie wiem co musiał przejść, żeby go to nie ruszało. Ale już mi go żal >=D
>Konrad, możesz mi oddać trochę roboty, bo oprócz domowych obowiązków przepisuję tylko opowiadania na dialogi... No i zastanawiam się ile "more naked dead boobs plx" się pojawi, o tyle o ile, bo jakoś mniej osób tu zagląda. :D

Anonimowy pisze...

Nie czaje tego z kartką x] Afro zresztą miał inny strój! mimo iż na szybko to pozory danej postaci trzeba dawać :P Arcik z Marzanną mnie powalił, Wiśnia fajnie wygląda jako dziecko xD

koko pisze...

@kamlot- afro był szczuplejszy i miał chyba normalne kimono. ale ja rysowałem, a potem mi wpadło do głowy, żeby dać mu afro afrosamurajskie

Pietras pisze...

electric six ;]
fajna marzanna

Anonimowy pisze...

hohoho, a Magdzie cieknie ślina :D

Electric Six FTW!

Anonimowy pisze...

Malo dziecinne te dzieci jak na moj gust. Wygladaja jak normalne postacie z za wielka glowa. Jak o tym mysle, to naszlo mnie,ze powinny wygladac troche jak Mc.Farlane'owe dzieciaki z Kornowego Freak on a Leash.

Anonimowy pisze...

Malo dziecinne te dzieci jak na moj gust. Wygladaja jak normalne postacie z za wielka glowa. Jak o tym mysle, to naszlo mnie,ze powinny wygladac troche jak Mc.Farlane'owe dzieciaki z Kornowego Freak on a Leash.

Anonimowy pisze...

wybacz spam, ale notorycznie widze napis "komentarz usuniety przez autora" ...o co chodzi