wtorek, 20 listopada 2007

Komiks, art, pojechany miesiąc (dosłownie)


słucham: Bats for Lashes, "What's A Girl To Do?"

No i stało się.
Zapowiadałem, że nie opóźnię komiksu jeśli nie będę musiał... i muszę. W tym miesiącu właściwie cały czas jeździłem (w sumie zrobiłem ponad 3000 km po Polsce). Byłem między innymi w Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i będę w Rzeszowie pojutrze. Co daje w sumie pół miesiąca w drodze i drugie pół na odsypianie i nadrabianie zaległości na uczelni.
Komiks 12| przesuwam na 01.01.08. Przy czym jestem dobrej myśli bo mam naprawdę niezły pomysł na narysowanie tego odcinka i dlatego nie chciałem robić czegoś "na szybko".
Jednocześnie należy spodziewać się uaktualnień galerii i tutaj na blogu.
dzisiaj mała próbka: grafika wykonana w programie Painter X w stylu mającym naśladować grafiki koncepcyjne do filmów. (Jeśli nie wiecie co to, zapraszam np. TUTAJ) Staram się wyrobić u siebie umiejętność "malowania" na komputerze, bardziej plamą i światłem niż konturami (jak to zwykłem robić od zawsze). Jest to część prac jakie muszę wykonać na zajęcia z rysunku i malarstwa a i prywatnie miałem chęć się sprawdzić od dawna.

Brak komentarzy: