niedziela, 4 listopada 2007

Animix - 12| odcinek 06


słucham: Bats for Lashes, "What's A Girl To Do?"




Oto i jeden ze wspomnianych wcześniej TAJNYCH PROJEKTÓW: animowany komiks - animix. W ramach poznawania programu Flash postanowiłem zanimować ostatni odcinek komiksu 12|, ponieważ uznałem że doskonale do tego się nada. To co widać powyżej to owoc tego pomysły i wielu godzin pracy :P.
Całość namalowana w Painterze IX, zanimowana we Flashu i poskładana do kupy w iMovie. Muzyka za to wypluta z programu GarageBand.

Wersję o lepszej jakości można pobrać TUTAJ (plik .m4v)

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

O.o Genialnie wyszło, ale gorzej by było z bardziej statycznymi odcinkami. Muzyka też naprawdę dobra.

Anonimowy pisze...

ladne, mozna rzec estetyczne, ale to tak na prawde nie jest animacja, tylko ja udaje

Rynn pisze...

Ciekawa koncepcja : ] I uważaj na literówki. Bo tak na pewno nic nie "odzyszkasz" (;

Mateusz Urbanowicz pisze...

ups :D

Anonimowy pisze...

Vespa <3 xD

Mikey-for-President pisze...

jedna sprawa,jak wrzucasz na bloggera, to zmniejszaj format filmików ;0

Anonimowy pisze...

naajs. sprawnie to wyglada

poza tym muzyka i zolty skuter fajnie mi sie skojazylo z Furi Kuri / FLCL

Kot pisze...

Fajna sprawa, ale wolę tradycyjne komiksy

Mateusz Urbanowicz pisze...

to taki mały eksperyment tylko, a z FLCL zgadliście :) Tp jedno z moich ulubionych anime.

Anonimowy pisze...

Fajna sprawa, ale raczej animacja to nie jest. Chociaż czasem można wydać "2 skórę" komiksu w formie "pół- animowanej". W ogóle to all spoko

Pietras pisze...

(cantide)

Tak właśnie myślałem xd
heh i jeszcze ten chodzący telewizorek ,kogoś mi przypomina xd