czwartek, 1 listopada 2007

Komiks "12|" NOWY ODCINEK


słucham: Bats for Lashes, "What's A Girl To Do?"

Oto, po długim oczekiwaniu mam przyjemność zaprezentować kolejny odcinek komiksu. Wolałem odczekać aż wszystko wokół mnie mniej więcej się ustabilizuje i dopracować całość niż publikować coś wcześniej i niekompletne. Odcinek można przeczytać klikając w miniaturkę obok.

Nowy komputer (Mac MINI), który zakupiłem na początku miesiąca jak widać sprawuje się dobrze (ten odcinek wykonałem już w 100% za jego pomocą), więc można się spodziewać powrotu do regularnych uaktualnień (YAY!) jeżeli tylko nie przydarzy się jakaś poważniejsza katastrofa.

W dzisiejszej części następuje kontynuacja historii i zarazem kolejny eksperyment graficzny.

Poza tym osobiście miotam się ostatnio pomiędzy kilkoma różnymi projektami (z których część jest na razie ściśle tajna) więc można się spodziewać nowych prac jak zwykle na mojej stronie.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Więc... jak? Komiks - genialny.

Mateusz Urbanowicz pisze...

dzięki wielkie, cieszę się, że Ci się podoba :)

Anonimowy pisze...

Ależ nie ma za co, to ty odwalasz dobrą robotę! Bardzo ciekawa technika, którą wykonujesz komiks, stawia go w gronie moich ulubionych.