sobota, 22 marca 2008

Komiks potem, komputer teraz i szkic


słucham: Muzyki z anime Eureka Seven

Po pierwsze chciałbym życzyć wszystkim czytelnikom Wesołych Świąt!

Mnie osobiście nastrój świąteczny nie specjalnie się udzielił. Może dla tego że mam dużo zajęć. Było kilka wyjazdów a aktualnie przygotowuję się do wymiany komputera na nowszy model. Czeka mnie zgranie 120GB na płyty i jakiś tydzień bez komputera :/ a potem wgrywanie wszystkiego od nowa. Dodatkowo przez to właśnie i przez małe zamieszanie ze scenariuszem muszę przełożyć komiks na następny termin. Wszystkich czekających przepraszam i odsyłam tymczasem właśnie tutaj, na blog YAYCOOKIE. Aktualnie pracuję (ołówkiem, analogowo a jakże) nad kolejną ilustrację do Diuny. To co mam do tej pory (fragment szkicu ołówkiem) możecie zobaczyć po kliknięciu na miniaturę. Również kolejna praca pojawiła się w dziale "design" na mojej stronie więc zapraszam do zwiedzania galerii.

5 komentarzy:

Konradzio pisze...

Super szkic:) Bardzo mi się podoba Twoja technika robienia cieni:))) A dlaczego aż tydzień musisz czekać na komputer?:D Co do danych, czy nie lepiej jeśli już zmieniasz sprzęt dokupić przenośny dysk twardy, albo chociaż kieszeń do aktualnego dysku? (może to trochę droższe od płyt DVD, ale na pewno wygodniejsze;))

Mateusz Urbanowicz pisze...

ha bo stary sprzedaje na allegro, czekam na kasę i dopiero. A na dysk mi już nie starczy :P Całą kasę wywalę na kompa i tak będzie na-styk :P
Poza tym takie płyty potem to fajny backup jest.

Konradzio pisze...

Nooo:D Miałem podobnie, tylko z mniejszą ilością danych i wymianą samego dysku;) Ale rzeczywiście potem takie płytki się przydają:)

Kot pisze...

W tym projekcie ikon do telefonu pomieszałeś opisy z rysunkami. W sensie te linie prowadzące są złe, bo najwyższe opisy (ustawienia, zegar, zdjęcia) są przyporządkowane do najniższych rysunków, a powinno być najwyższy-najwyższy.
...
Trochę zamotałem, ale wystarczy tam spojrzeć i wiadomo o co chodzi.

Mateusz Urbanowicz pisze...

Faktycznie. :D Patrzy się na to już tak długo że ani ja ani profesor z projektowania nie zauważył :) HEH.