środa, 19 marca 2008

i po targach MEEEDAL :D


słucham: Eureka Seven OST (muzyka z anime)

Jak w tytule, targi w Łodzi skończyły się sukcesem. Tablet Wacoma - Cintiq 12 wygrał medal targów, przyszło dużo ludzi (więcej niż w dwóch poprzednich latach) i mam nadzieję że wszystkim odpowiedziałem na nurtujące ich pytania. Co od mnie wróciłem do domu WYKOŃCZONY ponieważ w trakcie tragów nie miałem ani chwili wypoczynku. Po prawej możecie zobaczyć szkic koncepcyjny do ilustracji - jedyną rzecz jaką udało mi się narysować w ciągu tych trzech dni.
Poniżej natomiast kilka zdjęć, robionych niestety komórką - jak tylko dorwę się do zdjęć z profesjonalnych aparatów postaram się kilka pokazać. Prawdopodobnie powstaną też "Moleskiny" na podstawie tych zdjęć.

Targi Łódź 2008

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cieszę się, że lubisz Lain! To jedno z moich ulubionych anime! Chciałam być na tych targach, ale niestety to troszkę za daleko od mojego miejsca zamieszkania... a widzę, że warto byłoby się wysilić...

neuralhot pisze...

Zawsze chciałem być na takich ragach , a tu studia :) i po ptokach.
Może udało by się zamieścić jakąś video-relację ? :)