poniedziałek, 12 marca 2007

rekrokodylologia

Tablica korkowa nad moim biurkiem (nad biurkiem, a jednocześnie na łóżku, które jest nad biurkiem) to miejsce gdzie trafiają rysunki którei a) spodobają się, lub b) są pomocne jako referencja do kolejnych rzeczy (jak np. rysunki Rainy) a przy okazji c) nie zostaną zapomniane i nie trafią do skrzynki stojącej na biurku (trochę niżej). Skąd już najczęściej nie wychodzą.
Są też na tablicy obrazki innych artystów, np. modlący się kotek albo umarlaki z autografem J.T.
Uważny obserwator znajdzie sugestie normalnego życia, które zdaję się prowadzić, jak np. lista "to do", czy bilet na Batucadę.

Kto oglądał Berserka? Ja oglądałem po raz drugi, a żeby ręce nie nudziły się, kiedy oczy i uszy pracują...







16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Z tym wielkim mieczem, to nieco tak jak kiedyś ci mówiłem, że nadal mam pomysł na krótki komiks - ilustracje do jednej piosenki.

Zbieganie ze wzgórza, machaniem mieczem, litry posoki etece

Kazziz pisze...

yay, kokokorkorekrokodylologia? :D


ładne. aczkolwiek mogłobybyc troche więksiejsze po powiększeniu.

ps. bardzo wygodnie się tu wrzuca zdjęcia Picasą od googla. ;]

Anonimowy pisze...

PRANIE.
o.

Drasera pisze...

Zauważyłam, że mężczyźni (w szczególności koko) ma manię na punkcie dużych mieczów ;] Im większy tym lepszy. Może to jakaś konpensacja :D Wielkie miecze w rysunkach jako przedłużenie ... XD Joke ;]

koko pisze...

@drasera- obejrzyj anime. ma większy. poza tym, chyba nie kompensacja, bo mam 191 cm a i w innych rejonach nie narzekam ;)

Anonimowy pisze...

Podoba mi się rysunek z twarzami i to okrągłe z napisem "BLA BLA BLA" XD Pozdrawiam!
P.S. Czy kokoart (khem...Wiśnia znaczy...) ma jakieś konkretne terminy aktualizacji, czy to raczej tak przypadkowo? (Przy okazji wtrącę, że zakochałam się w Kwarcowym Paciorku :) )
Pzdr ;)

Drasera pisze...

Nie wiem, nie widziałam ;] Po prostu umieszczam swoją opinie :D Musiałbyś pokazać abym się przekonała XD

Anonimowy pisze...

Można prosić o link do modlącego się kotka w jakiejś większej rozdzielczości? :p Bo znajduje tylko miniaturki.

Iquorek pisze...

O, walnąłeś sobie jam o pedofilii na chonorowym miejscu;]

Anonimowy pisze...

10, 11 - pranie :D

Anonimowy pisze...

No. Dopiero początek bloga, a już o Berserku mowa. Dobry start.
Radze przeczytać mangę. Jest tyle razy lepsza ile ma tomów :D

Fajny blog. Będę odwiedzał.

Kazziz pisze...

"bo mam 191 cm"

kur, czuje się niski [akieś 17 mniej]

koko pisze...

@yahoo: jezusmariaburzum, to jakieś 30 razy lepsza.
czytałem kilka tomów i rzeczywiście wciąga, ale niestety nie mam całości. jeśli chciałbyś nagrać mi je na dvd i wysłać, to mogę się czymś zrewanżować :]

Anonimowy pisze...

Tak anime Berserka nawet sie nie umywa do mangi. Jak ktos chce sciagnac to polecam www.gotlurk.net tu jest zbior wszystkiego z sieci (chyba). Pozatym fajny blog.

Anonimowy pisze...

Heh trzymasz ten rysunek odemnie na ulotce nad buirkiem? How sweeeet :D

Anonimowy pisze...

mangę można dostać na www.azure.glt.pl albo na http://www.projekt-manga.net/
A co do anime, to też jest jakaś stronka, która wypuszcza razem z tłumaczeniem (rzecz jasna polska), wystarczy poszukać.