piątek, 23 marca 2007

"i'm not handing out hydraulic penises. it's unethical "


słucham: Juno Reactor "Congo Fury"

Więc siedzę sobie tu o trzeciej niemal, koło mnie skończony obraz 100x70, który stworzyłem przy użyciu masy akrylu, ogromnej ilości dźwięku z serialu Sealab 2021 w uszach i bez jakiegokolwiek użycia mózgu.
Dzieci, zaczynanie zdania od "więc" jest chyba równie niepoprawne co od "a więc", toteż nie próbujcie tego w szkole. Trzeba mieć maturę z polskiego i prawo jazdy, żeby tak mówić. Patrzcie kto się wozi, że ma prawo jazdy, niech go simba.


Delfin.

Po mojej drugiej stronie leży koło setki szkiców rysunkowych, które za chwilę będę przyklejał na płachty szarego papieru, który tak naprawdę jest brązowy, nie wiem kto nazwał to szary, ale kosztuje 60gr za płachtę, więc kogo to obchodzi.

Pomarańcze.

W żyłach płynie kofeina z cocacoli, a na sumieniu leży nienapisana jakakolwiek relacja z WSK i info o kupowaniu tzw. Kolektywu. Plus nienarysowany komiks piątkowy, ale to już wina jutrzejszego przeglądu na uczelni i świeżego kokoartu, który ukaże się w poniedziałek chyba, a na moim dysku już jest.
Swoją drogą, jeśli ktoś mieszka we Wrocławiu i chce zakupić kolektyw za 9zł, to proszę o maila i się umówimy w mieście. Gdzie napadnę Was, ograbię i zbiegnę do kanałów.
niech żyję.

Burgery.

tutaj znajdzie się jakiś rysunek, jeśli coś wygrzebię:

ano tak, to jest plakat, który sporządziłem dla mojego drogiego brata, Kuby- przedstawia Kubę właśnie jako Huntera w World Of Warcraft. Zbroja to moja wariacja na temat zbroi CRYPTSTALKER (tier 3 armor dla huntera). Plakat został nieco zmieniony w druku, ale w zasadzie i tak jestem dość zadowolony, bo Kuba ponoć jest podobny.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak na elfa, to karzełek. bardzo fanbojowskie:)

koko pisze...

to nie elf, po prostu mój brat tak wygląda :).
może jest trochę za niski na obrazku, naprawdę jest mojego wzrostu

Anonimowy pisze...

Czemu nie ma Ashbringera? Czemu on do cholery nie trzyma ashbringera? xD Wybaczcie, zboczenie nałogowe...