sobota, 29 listopada 2008

Gdański Diabeł i inne seksowne opowieści

słucham: David J Smith, "I'll Decorate the City in Ribbons of Blood"

Hej ludzie, dawno nic nie pisałem, więc rzeczy mają się tak:

Na blogu rycerza jest do przeczytania czterostronnicowy, kolorowy komiks mojego autorstwa, robiony do sieci, a bardzo możliwe, że pojawi się również w albumie Gdańskiej Pracowni Komiksowej. Album niestety nie będzie w żaden normalny sposób rozprowadzany, więc komiks wrzucam do przeczytania dla wszystkich. Tematyka miała być związana z Gdańskiem lub morzem, fabuła więc luźno oparta jest na "Legendzie o wypędzeniu diabła z Gdańska".

Z innych ciekawych rzeczy - tutaj można przeczytać wywiad ze mną przeprowadzony przez PiVa. O komiksach i innych takich. Nie jest tam napisane, jaki jest mój ulubiony rodzaj sera.

Z innej beczki - dwa rysunki, nad którymi aktualnie siedzę:












Jeszcze jedno - od niedawna staram się oswoić z tabletem. Z tego, jak mi na razie idzie wnioskuję, że jeszcze sporo czasu minie, zanim pokażę jakąś sensowną pracę, na razie wrzucam moje najnowsze dziesięciominutowe "dzieło":D
Eat your vegies

Iq

1 komentarz:

Grim pisze...

Hej, słucham tego samego!