poniedziałek, 24 listopada 2008

Komiks 12| na papierze.

Moje starania i dużo włożonej w składanie całości pracy opłaciły się. Dostałem właśnie pocztą moją kopię komiksu "12|". Jako że nikt nie był specjalnie chętny do wydania komiksu, który już ukazał się w internecie postanowiłem "wydać go" również przez internet. Album gruby na 38 stron, w twardej lub miękkiej oprawie (do wyboru) można zobaczyć TUTAJ. Na komiks w formacie bliskim A4 składają się: 24 strony komiksu w pełnym kolorze (jakość druku jest naprawdę dobra) oraz z krótkiego ArtBook'a zawierającego fragmenty scenariusza i szkice.
Komiks można zamawiać TUTAJ, po zapłacie zostanie on wydrukowany i wysłany bezpośrednio do Was :) Całość przetestowana osobiście przeze mnie - efekty możecie zobaczyć na zdjęciach klikając w miniaturę po prawej.

4 komentarze:

Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

Kurde, świetny, ale 20 baksów to jednak sporo, szczególnie jakbym miał go kupić "bo tak", żeby mieć.

izeq pisze...

no na biedny licealny portfel to dosyć dużo... A z chęcią bym zakupiła... [Może poczekam, może dolar znowu spadnie ? ;>]

Igor W pisze...

wygląda niesamowicie, ale jednak trochę za drogo;)

Anonimowy pisze...

Ach... Dla studentki taka cena to też za dużo, ale jakby zrobić sobie prezent na święta...
Hm... Tak mi się ten komiks spodobał, że mieć w domu to by było coś.
Trzeba by się zastanowić :)