wtorek, 19 sierpnia 2008

Yotsuba i szkice


słucham: Therion

Witam po przerwie spowodowanej masą zajęć i burzami. Niestety zostałem odcięty od internetu przez wichurę w ostatni weekend. Tymczasem wszystkie aukcje z moimi obrazkami się zakończyły (prawie wszystkie ktoś z Was kupił za co jestem niezmiernie wdzięczny). Jako że akcja cieszyła się dość dużą popularnością (sądząc po ilości wejść na aukcje) możecie się spodziewać jej powtórki na pewno jeszcze przed końcem roku przy czym dostępne będą nowsze rzeczy również z komiksu 12|.

Tymczasem dodaję dwa szkice z mojego nowego notesu, jeden wykonany podczas jazdy autobusem a drugi (akwarela) w domu dla treningu. Jest to blog w końcu szkicowy.











Poza tym tematem są też komiksy postanowiłem więc coś Wam polecić. Jako że (przyznaję się szczerze) mam ostatnio manię mangi postanowiłem przeczytać coś z pierwszej dziesiątki aktualnie sprzedających się japońskich komiksów.
Wybór padł na komiks (a właściwie serię) Yotsuba&! (よつばと! Yotsuba to!) autorstwa Kiyohiko Azumy, (znanego z anime Azumanga Daioh).


Całość historii kręci się wokół pięcioletniej Yotsuby która wprowadza się wraz se swoim ojcem do nowego domu. Wraz z nią poznajemy sąsiadów i okolice. Jej dziecięca naiwność i to jak z humorem (i oryginalnością) podchodzi do codziennych spraw powoduje że otrzymujemy dużą dawkę dobrego, absurdalnego humoru na chwile gdy czujemy się zdołowani. Polecam.
Jedynym problemem może być dostanie tego komiksu w naszym kraju, ale warto poszukać.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Zachęciłeś mnie do sprawdzenia tego komiksu. Jako, że leniem jestem i nie chce mi sie po sklepach ganiać, znalazłem w internecie. Dla wszystkich zainteresowanych: http://koiwai.biz/
Pozdrawiam
Szary