niedziela, 31 sierpnia 2008

Komiks 12| nowy, ostatni odcinek


słucham: Mai HiME OST

Mam przyjemność zaprezentować po przerwie wakacyjnej ostatni, dwunasty odcinek komiksu. Ot i kończy się Wasza i moja przygoda z komiksem 12|. Muszę przyznać, że jestem zadowolony iż udało mi się zakończyć rysowanie całości. Zajęło mi to co prawda dłużej niż planowany rok (faktycznie był to rok i 9 miesięcy) ale myślę, że warto było poświęcić więcej czasu. Odcinek można zobaczyć, jak zwykle klikając na miniaturę poniżej.

Co dalej? Myślę, że skoro komiks ten był rysowany w formie umożliwiającej wydruk będę szukał sposobu aby wydać całość jako album nawet o znikomym nakładzie. Poza tym pozostaje kwestia przetłumaczenia całości na język angielski czym też się zajmę jeśli czas pozwoli.

Poza tym pracuję aktualnie nad pomysłem całkiem nowego komiksu, również internetowego. Zdradzę tylko, że styl będzie prostszy a przez to aktualizacje (mam nadzieję) częstsze. Kiedy zacznie się on ukazywać, nie mogę określić - wszystko zależy od tego jak szybko ukończę fazę planowania.

Do tego czasu polecam jak zwykle śledzić moją stronę, mój wątek RSS i oczywiście blog YAYCOOKIE.

Pozdrawiam i dziękuję że wytrwaliście do końca.

1 komentarz:

Konradzio pisze...

O kurczę... świetnie zakończone:)) Jeśli uda Ci się wydać 12 na papierze, to na pewno je kupię:)