środa, 3 października 2007

I Feel Fantastic


słucham: Jonathan Coulton, "I Feel Fantastic"

Cóż takiego przynoszę dzisiaj? Masę przypadkowych szkiców, z którymi nie chciałem nic więcej robić.
Jest jedna rzecz, której nienawidzę w mało znanych piosenkarzach czy zespołach, którzy są fajni. A mianowicie - zazwyczaj są naprawdę fajni, a ich utworów nigdzie nie można znaleźć, bo ich płyt nikt w Polsce nie sprzedaje, a ściągnąć INACZEJ KUPIC też się nie da. Tak chociażby nie udało mi się znaleźć nic prócz jednej piosenki zespołu "Little Tin Frog" czy Jonathana Coultona, którego też ledwo parę utworów udało mi się zdobyć.

No.


Jeszcze odnośnie ostatniego posta Koko - mnie też będzie można znaleźć gdzieś na MFK.

A tutaj jeszcze szkic rysunku, nad kolorowaniem którego właśnie się męczę:
Szczęśliwego nowego roku studenckiego;]

Iq

1 komentarz:

GoMati pisze...

fajno! Niektóre mi przypominają bohaterów Marvela w detalach :D