czwartek, 18 października 2007


słucham: Bats for Lashes, "What's A Girl To Do?"
Szkic ołówkiemGotowa grafika
W końcu rysunek w moim cyfrowym stylu, więc mogłem się wyżyć artystycznie z przyjemnością. Co ciekawe - tym razem jest to w 100% zrobione w Painterze (włącznie z liniami, które wcześniej robiłem ręcznie rapidografem). Po lewej szkic koncepcyjny - chciałem ją umieścić na tle gigantycznych ostów z kolcami ale po kilku próbach zrezygnowałem - sylwetka gubiła się w skomplikowanym tle.

Postać ma na imię Teasel (Oset). I chciałem wyrazić jej "rogatą duszę"

Czas: 112 minut 22 sek.

Technika: Corel Painter IX.5 + WACOM
Narzędzia:
- Pencil 2B (linie)
- Scratchboard Tool (kolory)

1 komentarz:

Nerwoman pisze...

Hmm...całkiem łądna ta "postać". :) Aż mam ochotę sobie je wydrukować i powiesić koło biurka. :P Powodzenia przy kolejnych "wyżyciach artystycznych:.