sobota, 20 października 2007

AQB sneak peek 2



ba, ba, ba.


słucham: Archive, "Lights"

Tuszowanie nowego fragmentu AQB zakończone. Eksperymenty z nową techniką (pędzelek) wychodzą bardzo zadowalająco, dużo też zostawiam do powiedzenia dla koloru, więc powinno być ciekawie.
Wstępnie publikację zapowiadam na następny weekend, ale warto założyć dwa lub trzy dni buforu, bo liternictwo może też zająć niezłą chwilę.

Z innych wieści- podcast Schwing! rozwija się radośnie i prężnie. Piąty odcinek ujrzał światło dzienne, a zawiera wyjątkowego gościa. Jeśli podczas słuchania wyda się Wam, że tracimy kontrolę nad kierunkiem rozmowy- macie rację. Ale była niezła frajda.

30 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Yaaay! AQB nadchodzi!!! :DDD

Anonimowy pisze...

I po coś zdjęcia pokazywał? Teraz ludzie masowo będą ślinić monitory... <3

Anonimowy pisze...

Chyba wszystko jest OK, dopóki ślinią własne monitory? =^,^= Wiadomość o zbliżającej się premierze nowych odcinków AQB jest zaiste bardzo radosną nowiną :)

Anonimowy pisze...

Ja zaśliniłem monitor kolegi...
A kumpel z klasy monitor w sali informatycznej :D
AQB jest niebezpieczne dla sprzętu - przed zażyciem skonatktuj się z lekarzem lub bioenergoterapeutą

Kot pisze...

Hurra! Wreszcie aktualizacja! Jest po co żyć!

Tylko, że to wszystko pochłonę jednego dnia, a potem znowu to czekanie...

Anonimowy pisze...

koko mordo ty moja !

Anonimowy pisze...

TAK! :D

Anonimowy pisze...

Niech żyje Koko! Ale niech się też spręża ;)

Anonimowy pisze...

No w końcu...

już myślałem o zorganizowaniu jakiegoś małego ruszenia i pogonieniu Koko widłami do pracy :]

Anonimowy pisze...

niechaj ślinią!
w klawiaturach jest tyle okruszków i innego jedzenia, że jak coś tam czasem skapnie, to nawet dobrze. Bo chleb nie będzie taki twardy.

GoMati pisze...

Ja tu widzę jeno sam komiks, w czystej postaci i dobry jako dobrze wchodzi duży topór w leśnego trolla, kiedy następuje spotkanie towarzyskie.

A teraz wprost: łoł! :D

Anonimowy pisze...

wszyscy się ślinią na AQB to ja teeż ;d

w mojej zajebistej szkole wasz blog jest na liście stron niepożądanych, mało z krzesła nie spadłam na technologii jak to zobaczyłam XD

koko pisze...

hmm miałem do wyboru zapostować zdjęcie stron albo siebie bez spodni. dobra kariera to sztuka trafnych wyborów.

Anonimowy pisze...

HA! W ten weekend i pon.-wt. nie wyrzucą mnie sprzed kompa nawet z pomocą łomu!
@ khatha: Sprobuj "Antycenzora"

~ Gwiazda Piołun

Anonimowy pisze...

no nareszcie jakieś światełko w tunelu!:) ciężko sie żyje w takim oczekiwaniu:P

Anonimowy pisze...

no nareszcie jakieś światełko w tunelu!:) ciężko sie żyje w takim oczekiwaniu:P

Anonimowy pisze...

koko, taka mała porada dla ciebie...
szerokość ramion nie może się równać szerokości głowy, ramiona zawsze wystają
czekam z niecierpliwością na nowy rozdział AQB ;]

koko pisze...

@agata- zdaję sobie sprawę- gdzie nie wystają?

Anonimowy pisze...

No proszę, PO wygrało wybory i dostajemy nowego AQB :) Wiedziałem, że głosowanie na nich było dobrym pomysłem :P

Anonimowy pisze...

chociażby w nowym odcinku Wiśni, 1 kadr - Kociak
nie wiem, może mi się zdaje ale myślę że powinny bardziej wystawać poza granice szerokości głowy

koko pisze...

@agata: ano racja, wyszło tam trochę chibi.
myślałem że komentawałaś post :P

Anonimowy pisze...

Nie no ja ogólnie komentowałam ;P Parę razy to z tymi ramionami zauważyłam...
Wracasz do cotygodniowej aktualki AQB?

koko pisze...

@agata- jeszcze się zobaczy, ale wszystko na to wskazuje

Anonimowy pisze...

"Polska na dobrej drodze" po prostu ;P Jak widze, te cuda co to PO obiecywało już się zaczynają spełniac ;D

Unknown pisze...

no i co - wciąż nie ma...

"tłumy skandują AQB! AQB! AB, a autor dalej trzyma wszystkich w napięciu..."
to oczekiwanie jest nieznośne... ;)

Anonimowy pisze...

"dwa lub trzy dni buforu". Jak nie będzie jeszcze dziś lub jutro, to koko, kryj się, bo cię zlinczują ;)

Anonimowy pisze...

Chyba że rzuci w atakujący tłum gotowy komiks. Wtedy pewnie tłum zabije się sam, więc będzie trochę czasu na odtworzenie tego (zanim zbierze się nowy tłum)

Anonimowy pisze...

A kiedy koko zrobi ,,legala".Kiedy można będzie AQB kokoarat czy też inny twój komiks kupić w Empiku?

Unknown pisze...

Nie zdążą go zlinczować. Bo chyba wcześniej, zgodnie z nabytymi w tutcji przyzwyczajeniami, przeprowadzę na niego zamach terrorystyczny...;]

terroR pisze...

Chleba i AQB :) (Chleb mam, więc zostaję tylko AQB :P )