niedziela, 2 grudnia 2007

Art - chmury


słucham: Róisín Murphy, "Overpowered"

A oto i kolejna praca, tym razem w Painterze:



Speedpainting: ok 120 minut
Temat: Brak wyraźnego tematu tym razem. Po prostu szkic który przerodził się w coś takiego.

Technika: Corel Painter IX.5 + WACOM
Narzedzia:
- Scratchboard Tool, Digital Airbrush, Soft Pastel


---------------

Kolejny z cyklu szybkich szkicy wykonanych w moim nowym szkicowniku Moleskinie. (jesli nie wiesz co to - wystukaj na googlu - warto). Tym razem efekt wizyty w galerii Kronika, na rynku w Bytomiu.


3 komentarze:

Rynn pisze...

Ładna perspektywa, ale jakoś mi się ilość obrazków nie zgadza. Coś ich tam za dużo weszło. Może to tylko takie wrażenie. Co do farbek - można je spokojnie kupować na sztuki w sklepach dla plastyków, przynajmniej ja w Krakowie widziałam. Nie pamiętam już gdzie >__< i w Katowicach. A co z akwarelkami w kostkach na sztuki?

Xantras pisze...

@Rynn - W Krakowie to może w Szał-Arcie? P:

Mi też praca przypadła do gustu, trzymaj tak dalej, Gom :]

Anonimowy pisze...

mi się podoba, musze powiedzieć ^^ kolorki rzeczywiście ładne