poniedziałek, 14 lipca 2008

portfolio

słucham: Superbus, "Tchi Cum Bah"

Po długiej walce z tonami grafiki i masą dziwnych znaczków złożyłem do kupy swoje portfolio. Zajęło mi to okrutnie dużo czasu, więc mam nadzieję, że się spodoba:] [link]. Z bajerów - strona jest zarówno w języku polskim jak i angielskim, a do tego jest dostosowana do używania na niej PicLens. O ile ktokolwiek tego używa.

Fajnie by było, gdyby ktoś, kto dobrze zna angielski przejrzał całość (w szczególności dział "about") i powiedział mi o ewentualnych błędach z angielską wersją. Z resztą, s polska też, jak są błędy.


I to by było na tyle

Say no to drugs

Iq

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ilustacje czarno-białe 1 i 6 nie działają.

Igor W pisze...

ok, dzięki, naprawione

Pietras pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pietras pisze...

Pełna profeska ;] Miażdżysz.

Anonimowy pisze...

Nie działa link do bitwe w about.

Pietras pisze...

w pol i ang wersji "w sieci" nie działają linki do konta na devie i do jajkuki

Igor W pisze...

okidoki, te rzeczy też już poprawione:}

Anonimowy pisze...

"rysunki czarno-białe", nie "czarno białe" (w ilustracjach). i "aktualnie pracuje nad rysunkami do albumem o jej przygodach". chyba powinno być "do albumu". ;)

Klaud pisze...

wymiatasz

Anonimowy pisze...

Wersja angielska - dział 'o mnie'

A the age of six he stared

*At the age of six he *started

regullary = regularly

what he does to this day = and he does it up to this day

adventure with webcomic = webcomics

Igor W pisze...

okidoki, wielkie dzięki rynn, poprawione:)