sobota, 17 maja 2008

Apdejt, czyli co się do cholery wyprawia?


słucham: 65dos

Bez zbędnych ceregieli- ostatni tydzień od czwartku do wtorku spędziłem we Francji. Nie ma co się rozpisywać, dość powiedzieć, że nie do końca były to wakacje, choć opaleniznę przywiozłem (ją i kilka pomniejszych uszkodzeń ciała, ale to już wina wyłącznie mojego uroczego dziecięcego kretynizmu).
W związku z wyjazdem przesunął się komiks, schwing i parę innych istotnych rzeczy. Komiks pojawi się jutro, odcinek fokstrota kiedy zbierzemy się z Bele (który od niedawna też pracuje).

TYMCZASEM! przejdźmy do pokazywania rysunków.
1. Jak pewnie wiadomo, od trzech miesięcy pracuję w branży gier komputerowych, a w sklepach właśnie ukazała się gra Nikita, w którą mam swóch malutki wkład- na stronie można zobaczyć wideoopowieść, do której wykonałem ilustracje.
2. Dla chcącego nic trudnego. Na jeden z projektów do szkoły udało mi się zgłosić wykonanie ordynarnego KISSa (ubierana lalka). Oczywiście będzie to kiss z bajerami i jakąś konkretną ideą, ale wersją alfa mozna pobawić się już teraz: KLIK. W planach mnóstwo różnych ciuchów z każdej możliwej subkiltury, sukienki, spódniczki i dodatki.

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Yayz! Dress-up Kociaka! Czekałem na to całe życie! Chwila, co to ma być? Dlaczego tego nie da się ściągnąć? AAARGH!! :D

Anonimowy pisze...

A video-opowieść... Cóż, rysunki są świetne, ale dźwięk wyłączyłem po 30 sekundach :)

Anonimowy pisze...

Może by tak zrobić go trochę bardziej ordynarnym hmmm? :P

koko pisze...

@anon i witeck- gdyby to była losowa postać, to może i możnaby zrobić bardziej ordynarny, ale jako, że to Kociak, nie przewiduję żadnych uprzyjemniaczy dla panów :)

Anonimowy pisze...

...Jesteś okrutny.

koko pisze...

@anon- powiedziałbyś to samo, gdybym uwzględnił seks, ale nie udostępnił "zabaweczek".

Anonimowy pisze...

Heh... Trzeba wreszcie założyć konto, bo trudno mi udowodnić, że ja to ten sam anonimowy co przedtem. No, ale to ja, i chciałem powiedzieć, że przecież tylko żartowałem :P

Anonimowy pisze...

yeah! ubieranka z kociakiem! zapowiada się suuuper! :D

napisałeś: "ale jako, że to Kociak, nie przewiduję żadnych uprzyjemniaczy dla panów :)" więc może dla pań? :P:P

Anonimowy pisze...

genialny komiks i super, że się znowu pojawił :D fajnie, że robisz czasami takie smaczki i niedokładnie tlumaczysz (znaczy ja czytam najpierw po angielsku, więc z malyszem był dla mnie zaskok ;))

koko pisze...

@anon- myślałem, żeby to przetłumaczyć na angielski, ale nie byłem pewien czy mieli takie same reklamy jak my. No i nie mogłem wymyślić, kto u nich jest znany z dobrych lądowań czy lotów czy skoków.

Faceless pisze...

Myślę, że gdybyś zamiast dress-up'a Kociaka zrobił dress-down'a (wiadomo o co chodzi ^^) zrobiłbyś w ten sposób diametralnie większą furorę ^^

koko pisze...

@krytyk- niestety nie chodzi o furorę, a o fajny dressup. No i zawsze możesz sobie ją rozebrać kiedy już przebrniesz przez ubieranie :P

Anonimowy pisze...

Anglicy miali kiedys Eddiego "the Eagle", hehe to było ziółko ;) ale to dawne czasy pewnie nikt nie pamięta...

SStefania pisze...

Filmik niezły, czy jest szansa, żeby zobaczyć te arty w pełnej krasie i bez ruchu, np. na jakimś Deviancie?

Dressup całkiem niezły, zwłaszcza fajnie rysowany. Zostawisz we flashu, czy będziesz kodował jak prawdziwego KISSa?

Anonimowy pisze...

Ja bym była za prawdziwym kissem i jeszcze większą ilością opcji :D Co do ubranek - świetne, ale brak mi w nich troszkę koloru i wzoru, co chyba nie idzie w parze z dzikim Kociakiem.

Rysunki do gry bomba OO Musiałeś się nieźle napracować, szczególnie ostatni wygląda świetnie :)

koko pisze...

@dorza- ciuchów będzie więcej i lepsze, cierpliwości. mówię, że to wersja alfa